تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814786058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قوانین 107سال قبل درباره شوراها از قوانین امروز قویترند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس کمیسیون برنامه بو بودجه شورای شهر تهران:
قوانین 107سال قبل درباره شوراها از قوانین امروز قویترند
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: قانونی که در سال قانونی که در سال 1286برای اولین توسط مجلس ملی برای انجمن‌های شهر به تصویب رسید از قانونی که امروز بعد از گذشت 107 سال درمورد شوراهای شهر وجود دارد بسیار قویتر است.



به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در ادامه جریان پنجاه و هفتمین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه  و بودجه شهر تهران خطاب به محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که به مناسبت روز ملی شوراها در جلسه امروز شورای شهر حضور دارد با اظهار امیدواری از اینکه شوراها به جایگاه واقعی خود برسند گفت: محسن رضایی یکی از چهره های تشخیص مجمع مصلحت نظام است که در بحث مدیریت شهری به طور جدی وارد شده اما هنوز خروجی لازم آن در تهران مشاهده نشده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهر تهران با اشاره به ضرورت تحقق مدیریت یکپارچه شهری تصریح کرد: هنوز بسیاری از نهادها به دنبال تحقق مدیریت واحد شهری هستند اما با فرهنگی که در سطح  مدیریتی ما وجود دارد به نظر نمی رسد در حال حاضر به این موضوع برسیم.
وی ادامه داد: از مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست می کنم همانطور که تجمیع انتخابات شوراها با ریاست جمهوری را دنبال کردند تحقق مدیریت یکپارچه شهری را نیز در اولویت قرار دهند.

دبیر با اشاره به اینکه هنوز شهرداری تهران از قانون سال 1334 تبعیت مجلس شورای اسلامی تبعیت می‌کند خاطر نشان کرد: قانونی که در سال 1286 برای اولین توسط مجلس ملی برای انجمن‌های شهر به تصویب رسید از قانونی که امروز بعد از گذشت 107 سال درمورد شوراهای شهر وجود دارد بسیار قویتر است.

انتهای پیام/









تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن