تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819866590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات شهرستانهای حوزه جنوب ایلام را به طور جدی در مجلس پیگیری می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > ایلام احمدی:
مشکلات شهرستانهای حوزه جنوب ایلام را به طور جدی در مجلس پیگیری می کنم
دهلران - خبرگزاری مهر: نماینده مردم دره شهر، آبدانان، دهلران و بدره در مجلس گفت: مشکلات تمام شهرستانهای حوزه جنوب ایلام را به طور جدی در مجلس پیگیری می کنم.



به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی صبح سه شنبه در بازدید از مناطق مختلف شهرستانهای دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره گفت: نسبت به هیچکدام ازشهرستانهای حوزه های انتخابیه خود نگاه دوگانه نداریم. وی بیان داشت: کم شدن جمعیت کارگری دره شهر باعث تعویق طرح ساخت بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان شد و هم اکنون در حال پیگیر بیمارستان تامین اجتماعی دره شهر هستیم. نماینده حوزه جنوبی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حدود پنج سال پیش نامه ای برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی دره شهر به دلیل جمعیت کارگری بالا و نزدیکی به شهرستان ابدانان و شهرستان بدره  نوشته شده بود که متاسفانه  جدا شدن بدره از دره شهر و بالطبع کم شدن  جمعیت کارگری در این شهرستان باعث  تعویق در اجرای این طرح شد. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیر این مسئله هستیم افزود:  در صورت محقق نشدن این مسئله پیگیر" طرح خرید خدمات درمانی"  با هدف افزایش و ارتقای سطح خدمات به مردم  هستیم. احمدی یاد آور شد: با ارتقاء درمانگاه دهلران به کلینیک و اجرای طرح  خرید خدمات درمانی در شهرستان دره شهر و ابدانان مشکل خدمات درمانی تامین اجتماعی جامع کارگری  حل می شود. وی بیان داشت: بدره با توجه به مدت زمان کوتاه تبدیل شدن به شهرستان با مشکلات عدیده ای به ویژه در بخش زیرساخت ها مواجه است که امیدواریم با تلاش همه جانبه مردم و مسوولان استان و شهرستان هرچه زودتر این منطقه را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی در خصوص تلمبه خانه سد سیمره افزود: این تلمبه خانه به منظور احیای زمین های کشاورزی شهرستان بدره ایجاد می شود که بطور قطع اجرای آن رونق کشاورزی و بهبود وضعیت اقتصادی مردم را به دنبال دارد.

نماینده دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجرای این طرح نه تنها خواسته مردم بدره است بلکه دغدغه ای ملی بوده که در آینده نزدیک با تلاش و همت مسوولان اجرا خواهد شد.

احمدی یادآور شد: آبیاری زمین های کشاورزی این منطقه با اجرای طرح تلمبه خانه پمپاژ آب از دیم به آبی تغییر می کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ریشه حل مسائل و مشکلات شهرستان بدره در سد سیمره خلاصه می شود و در این راستا امیدواریم با برداشت آب از این محل شاهد رشد اقتصادی منطقه باشیم.

احمدی در ادامه از برنامه ریزی برای اجرای شهرک صنعتی در بدره خبر داد و تاکید کرد: این مجتمع در قالب شهرک کشاورزی ایجاد شده و روند احداث آن در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه ضریب دسترسی مردم این شهرستان به گاز رضایت بخش است و امیدواریم تمامی مناطق شهری و روستایی بدره بزودی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

وی گفت: بدره سال گذشته از بخش به شهرستان تبدیل شد و با توجه به نزدیکی به سد بزرگ سیمره و وجود زمین های حاصلخیز کشاورزی از استعداد بالایی برای توسعه این بخش برخوردار است. نماینده مردم شهرهای دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که 90 میلیارد ریال برای اجرای تونل کبیرکوه اختصاص یافته تا صرف تسریع در روند احداث آن شود، اذعان کرد: ایستگاه پمپاژ ارمو در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید و دستورات لازم در این رابطه صادر شده است.

این نماینده مجلس با تاکید بر این که آبرسانی به بخش ماژین از جمله مطالبات به حق مردم منطقه بوده که تحقق این مهم نیز در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی برای آب شرب وجود ندارد و تنها مشکل ما شبکه توزیع آب در منطقه است که با پیگیری‌های به عمل آمده این مشکل به زودی بر طرف می‌شود.

نماینده مردم شهرهای دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات گازرسانی به ماژین نیز از دیگر مطالبات به حق مردم بوده که عملیات آن در دست مطالعه بوده و در آینده نزدیک وارد فاز اجرایی خواهد شد.

تحقق اعتبار تونل کبیرکوه سرپرست فرمانداری آبدانان نیز  گفت: هشت میلیارد تومان از اعتبار تونل کبیرکوه محقق شده است. یارالله سیدی اظهار داشت: 10میلیارد تومان اعتبار برای ادامه روند حفر تونل کبیرکوه آماده شده است که 8 میلیارد آن وارد استان شده و در اختیار مدیر کل راه و شهرسازی استان قرار گرفته است. سرپرست فرمانداری آبدانان با اشاره به حفر 120 متری تونل اصلی کبیرکوه آبدانان عنوان کرد: با توجه به ختم پیمان پیمانکار قبلی تونل کبیرکوه ،چند روز پیش آگهی مناقصه آن در روزنامه منتشر شده است و پیمانکارانی که شرایط لازم را برای اجرایی کردن پروژه بزرگ تونل کبیرکوه را دارند در حال ثبت نام جهت شرکت در این مناقصه هستند. وی گفت:به زودی ادامه روند حفر تونل کبیرکوه از سر گرفته خواهد شد. سیدی درباره جاده آبدانان به ملکشاهی تاکید کرد: مسیر گوراب فعال شده و این پروژه نیز به اتمام خواهد رسید. سیدی با اشاره به معیار شاخص جمعیت جهت توزیع اعتبار در استان گفت:این شاخص با مشکلات عمرانی موجود در شهرستان همخوانی ندارد و این شهرستان شایسته توجه ویژه مسئولین استانی و کشوری است. وی افزود: مدیران ادارات بایستی پویایی بیشتری داشته باشند و بتوانند بودجه و اعتبار بیشتری جذب کنند ، اگر مدیری دنبال کار نرود نمی تواند بودجه و اعتبار جذب کند.  


۱۳۹۳/۲/۹ - ۱۱:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن