تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819962962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر اقتصاد خبر داد: اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به تولید/ افزایش نرخ‌ حامل‌ها کمتر از پیش‌بینی قانون است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
وزیر اقتصاد خبر داد: اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به تولید/ افزایش نرخ‌ حامل‌ها کمتر از پیش‌بینی قانون است

وزیر اقتصاد خبر داد: اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به تولید/ افزایش نرخ‌ حامل‌ها کمتر از پیش‌بینی قانون است
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه افزایش حامل‌های انرژی کمتر از پیش‌بینی قانون است، گفت: ‌بیش از ۵ هزار میلیارد تومان به تولید اختصاص داده می‌شود و نیز واقعیت‌های اقتصادی باید تعیین‌کننده نرخ سود باشد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از فارس، علی طیب نیا وزی رامور اقتصادی و دارایی، در مورد شیوه حمایت دولت از تولید و دیگر بخش‌ها و سهم آنها در مرحله جدید هدفمند سازی یارانه‌ها اظهار داشت: سقف 10 هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید در قانون تعیین شده است و متناسب با درآمدی که به دست می‌آوریم بین بخش‌های مختلف تخصیص داده خواهد شد.

یکی از اولویت‌های دولت بهداشت و درمان است که 4 هزار میلیارد تومان به آن پرداخت خواهد شد و بحث دیگر مربوط به بیمه درمان و سلامت است.

وزیر اقتصاد بیان داشت:‌ براساس پیش بینی درآمد ناشی از افزایش قیمت حامل‌های انرژی، این درآمد از اعتباری که در قانون وجود دارد کمتر است و دولت سعی کرد، افزایش قیمت‌ حامل‌های انرژی کمتر از آنچه در مجلس تعیین شده، باشد، بنابراین براساس درآمدی که به دست می‌آید، فکر می‌کنیم بیش از 5 هزار میلیارد تومان اختصاص خواهد یافت.

وی در خصوص حذف یارانه غیر نیازمندان و اینکه دولت برنامه‌ای برای این موضوع دارد،‌ گفت:‌ اجازه بدهید راجع به این موضوع صحبتی نکنیم.

طیب نیا در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه نرخ سود بانکی نباید دستوری تعیین شود، تصریح کرد: واقعیت‌های اقتصادی جامعه باید تعیین کننده نرخ سود باشد و تشخیص من منطق ندارد و هر نرخی که تعیین کنیم، از اعداد 21 یا 22 درصد اگر به صورت دستوری باشد، یقینا خلاف شرع است.

وزیر اقتصاد افزود: این موضوع براساس پیش بینی از سقف تسهیلات پرداختی است و آن چیزی که حق الوکاله است برداشته خواهد شد و نرخ سود 21 یا 22 درصد علی الحساب است و سود واقعی در انتهای دوره مشخص می‌شود.

وی یادآورد شد:‌ با توجه به نرخ تورم که در فروردین سال جاری دارد، نرخ‌های سود بانکی سودآور بوده و بدون ریسک برای متقاضیان نیز خواهد بود.





1393/2/9





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن