تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813199923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايرانسل با نرم افزار کتابخوان و مکان‌يابي غرفه‌هاي ناشران به نمايشگاه کتاب آمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۲۷ق.ظ)
ايرانسل با نرم افزار کتابخوان و مکان‌يابي غرفه‌هاي ناشران به نمايشگاه کتاب آمد ايرانسل به‌ عنوان حامي بيست و هفتمين دوره ي نمايشگاه بين المللي کتاب، با برپايي سه غرفه، رونمايي از نرم افزار کتابخوان ايرانسل و سرويس مکان يابي غرفه ي ناشران و سيم کارت رايگان، امسال هم ميزبان بازديدکنندگان از اين نمايشگاه خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج، ايرانسل با برپايي سه غرفه و به عنوان حامي بيست و هفتمين دوره ي نمايشگاه کتاب، امسال هم در اين رويداد بين‌المللي پذيراي علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خواني خواهد بود.
بازديدکنندگان مي توانند در اين غرفه ها با جديدترين محصولات و خدمات ايرانسل، از جمله نرم افزار کتابخوان ايرانسل، ويترين و پيشخوان آشنا شده و از خدمات بخش ويژه پاسخ گويي به مشترکان استفاده کنند.
ضمن آنکه بازديدکنندگان مي توانند با ارسال نام يا قسمتي از نام ناشر، از طريق خط ايرانسل خود به شماره ي 809020، محل استقرار غرفه ي ناشران مورد نظر خويش را دريافت کنند.
علاقه‌مندان به برنامه نويسي موبايل نيز مي‌توانند با حضور در غرفه هاي ايرانسل، از جزئيات مسابقه ي برنامه نويسي موبايلي ايرانسل (I.C.M.A (I Can Make Apps مطلع شوند.
علاوه بر اين، ايرانسل با اختصاص بخش ويژه‌اي به توليدکنندگان محتواهاي جديد موبايل در بيست و هفتمين دوره ي نمايشگاه بين المللي کتاب، زمينه‌هاي همکاري صاحبان ايده و ابتکار را با مجموعه ي ايرانسل گسترش مي‌دهد.
بيست و هفتمين دوره ي نمايشگاه بين المللي کتاب از 10 تا 20 ارديبهشت و همچون سال هاي گذشته در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) تهران برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن