تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821179015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طلب 33 هزار میلیارد تومانی دولت از سهامداران عدالت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طلب 33 هزار میلیارد تومانی دولت از سهامداران عدالت شیراز- ایرنا- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ده هزار میلیارد تومان به مرور از محل سود سهام دولت برگردانده شده و می توان گفت 33 هزار میلیارد تومان رقم مطالبات دولت از سهامداران عدالت است.


به گزارش ایرنا، جعفر قادری شامگاه دوشنبه در چهارمین آیین تجلیل از کارفرمایان کارآفرین و کارگران نمونه استان فارس در شیراز با تاکید بر بهره گیری از منابع موجود برای سرمایه گذاری در استان اظهار کرد: اگر این طلب دولت برگردانده شوند و در قالب شرکت های سرمایه گذاری استان ها وارد شود، تحول بزرگی در اقتصاد استان ها ایجاد می شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: ارزش روز سهام عدالت حدود یکصد هزار میلیارد تومان است ، دولت به 43 میلیون نفر سهام عدالت واگذار کرده و به مرور زمان این سهام ارزش پیدا کرده است.
قادری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: بهره گیری از سرمایه های ایرانیان مقیم خارج کشور گره گشای بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی کشور است و از این رو، ضرورت دارد که در این مسیر گام های جدی تری برداشته شود.
ضرغام صادقی نماینده دیگر شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی در این آیین تاکید کرد: ضرورت دارد بخش های مختلف سازمان تامین اجتماعی در راستای حل مشکلات کارفرمایان و کارگران و توسعه کشور بازنگری شوند.
عبدالکریم نباتی مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس نیز در این آیین گفت: 43 درصد جمعیت فارس تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، 680 هزار نفر از جمعیت استان بیمه شدگان واقعی هستند و 81 هزار کارگاه فعال نیز تحت پوشش این سازمان قرار دارد.
فریدون فرقانی رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان فارس نیز در این آیین همکاری تامین اجتماعی با صادرکنندگان را عامل شکوفایی هر چه بیشتر بخش صادرات عنوان کرد و بر تقویت این همکاری ها تاکید کرد.
دراین آیین از خدمات پنج کارفرمای کارآفرین استان و چهار کارگر نمونه فارس تجلیل شد.
محمد حسین کشاورزی مدیرجایگاه سوخت خرامه، محمود پاردسویی مدیر قنادی پانته آ، محسن بهرامیان مدیرعامل شرکت تولیدی خوراک دام، طیور و آبزیان، حسین واحدی پور مدیرمسوول وصاحب امتیاز نشریات خبر و نوید ایزدپناه مدیرعامل شرکت استیل البرز در این آیین به عنوان کارفرمایان کارآفرین لوح قدردانی دریافت کردند.
جواد ایزدی، مهیار پاردسویی، مجید جعفری خواه و محمد نبی میری نیز به عنوان چهار کارگر نمونه استان فارس معرفی شدند. ک/2
2026/ 677
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن