تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820992162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگران نمونه گلپایگان تجلیل می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارگران نمونه گلپایگان تجلیل می شوند اصفهان- ایرنا- سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلپایگان گفت: به مناسبت 11 اردیبهشت ( روز جهانی کارگر) از حدود 70 کارگر نمونه استانی و منطقه ای این شهرستان تجلیل می شود.


ˈمیثم سلیمانیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در هفته کارگر برنامه های متنوع در واحد های تولیدی و صنعتی و ویژه برنامه ای برای تجلیل از کارگران در تالار اداره فرهنگ و اشاد اسلامی گلپایگان برگزار خواهد شد.
وی به نامگذاری سال با عنوان « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اشاره و اظهار کرد: برای عملیاتی شدن فرمان مقام معظم رهبری همه باید با عزمی جهادی در نهادینه شدن فرهنگ کار و کار آفرینی برای ایجاد اشتغال پایدار و افزایش تولید ملی تلاش کنیم.
سلیمانی با تبریک و گرامیداشت روز کارگر اظهار کرد: در شهرستان گلپایگان بیش از 16 هزار کارگر بیمه شده تامین اجتماعی در بیش از دو هزار شرکت و کارگاه تولیدی و خدماتی و چهار شهرک صنعتی اشتغال دارند.
وی تاسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران را یکی از نیازهای شهرستان گلپایگان عنوان و اظهار امیدواری کرد که با تاسیس این شرکت در سال9، با ورود قشرهای مردم در فعالیت های اقتصادی، زمینه ایجاد اشتغال، خودکفایی و تقویت بنیه اقتصادی این شهرستان بیش از گذشته فراهم شود.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری غرب اصفهان است.
ت/7138/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن