تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821067910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگیری میان طرفداران و مخالفان حکومت اوکراین در دونتسک 14 مجروح برجای گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

درگیری میان طرفداران و مخالفان حکومت اوکراین در دونتسک 14 مجروح برجای گذاشت مسکو-ایرنا- در جریان درگیری میان طرفداران و مخالفان حکومت اوکراین در دونتسک در شرق این کشور دست کم 14 نفر مجروح شدند.


به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری روسی اینترفاکس، زد و خورد خیابانی شامگاه دوشنبه در شهر دونتسک مرکز استانی به همین نام در شرق اوکراین رخ داد.
درگیری زمانی روی داد که حدود دو هزار نفر از مخالفان حکومت اوکراین که اکثرا روسهای ساکن دونتسک هستند، در خیابانهای این شهر علیه افزایش گرایش به نازیسم آلمانی در اوکراین راهپیمایی کرده و شعارهایی همچون ˈمرگ بر فاشیسمˈ، ˈفاشیسم هیچ جایگاهی در اوکراین نداردˈ و ˈزنده باد روسیهˈ می دادند.
هنگام راهپیمایی ، دهها نفر از طرفداران حکومت اوکراین به مخالفان حمله کرده و بین آنها درگیری شدیدی رخ داد.
این تظاهرات به مناسبت هفتادمین سالروز تاسیس واحدهای ویژه مسلح متحد فاشیست های آلمانی در غرب اوکراین برگزار شد و مخالفان حکومت اوکراین به شدت به برگزاری این سالگرد در مناطق غرب این کشور ازجمله شهر لووف اعتراض کردند.
با وجود استقرار ماموران پلیس میان دو گروه از تظاهرکنندگان مخالف یکدیگر، تلاش آنها برای جلوگیری از زد و خورد بی نتیجه بود و در این حادثه دست کم 14 نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
حال برخی از زخمی ها وخیم گزارش شده است و انتظار می رود شمار مجروحان این حادثه به بیش از 20 نفر برسد.
دونتسک مرکز اعتراضات علیه حکومت جدید اوکراین است و اکثر ساکنان روس تبار آن، حکومت مرکزی کی یف را مشروع و قانونی نمی دانند.
اروپام/2242**518 ** شبس 1551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن