تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815592366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتباع سوری که غیرقانونی ازکشورخارج شده اند حق شرکت درانتخابات ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اتباع سوری که غیرقانونی ازکشورخارج شده اند حق شرکت درانتخابات ندارند تهران – ایرنا – کمیسیون انتخابات سوریه روز دوشنبه اعلام کرد: شهروندان این کشور که از طریق گذرگاه های غیر رسمی این کشور را ترک کرده اند، از رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری ماه آینده محروم خواهند بود.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از دمشق، روزنامه سوری ˈالوطنˈ روز دوشنبه به نقل از ˈهشام شعرˈ نوشت: شهروندان سوری که کشورشان را به صورت غیرمجاز ترک کرده اند، حق شرکت در رای گیری که در کشورهای میزبان آنان برگزار خواهد شد، نخواهند داشت.
براساس آمار سازمان ملل متحد حدود 88 درصد پناهندگان سوری ثبت نام شده در لبنان که مجموع آنها به بیش از یک میلیون تن می رسد، از طریق گذرگاه های غیررسمی وارد خاک این کشور کوچک حوزه دریای مدیترانه شده اند.
همچنین بیشتر کسانی که به خاک ترکیه وعراق گریخته اند، از معبرهای تحت تسلط نیروهای دولتی سوریه عبور نکرده اند.
به گفته شعر، بر اساس قانون انتخابات، تنها شهروندان سوری که به صورت مجاز و قانونی در کشورهای دیگر اقامت دارند، مجاز به شرکت در انتخابات هستند.
وی افزود: درهای سرزمین سوریه بر روی تمامی شهروندان این شکور که مایل به استفاده از حق خود برای رای دادن هستند، به ویژه کسانی که در کشورهای همسایه زندگی می کنند، باز می باشد.
گروه های تروریستی مخالف دولت سوریه به همراه کشورهای غربی، رای گیری سوم ژوئن (13 خرداد) انتخابات ریاست جمهوری را بیهوده دانسته و محکوم کرده اند.
تقریبا نیمی از جمعیت سوریه در درگیری های این کشور که اکنون وارد چهارمین سال خود شده، آواره شده اند.
ˈبشار اسدˈ رییس جمهوری کنونی و شش تن دیگر نامزدی خود را برای رقابت در مبارزات انتخاباتی به منظور دستیابی به مقام ریاست جمهوری سوریه اعلام و به طور رسمی ثبت نام کرده اند.
نام نویسی برای نامزدی در این انتخابات که از 2 اردیبهشت آغاز شده به مدت 10 تا 11 اردیبهشت ادامه خواهد یافت.
قرار است انتخابات ریاست جمهوری سوریه برای شهروندان مقیم خارج از این کشور در سفارتخانه های سوریه در روز 7 خرداد برگزار شود.
مترجمام**1486**1547
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن