تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815544991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«پیچیدگی در پرونده بابک زنجانی/ آلاف و الوف با ضامن»


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: «پیچیدگی در پرونده بابک زنجانی/ آلاف و الوف با ضامن»


سید ابراهیم رئیسیT در خصوص پرونده بابک زنجانی گفت: وظیفه دادستانی این است که اموال این فرد شناسایی شود و این اموال شناسایی و توقیف شده است. «برخی افراد با زد و بند و پوشش های شرکتی، ضامن هایی معرفی می کنند و از این راه صاحب آلاف و الوف می شوند.» به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیسی، روز دوشنبه، 8 اردیبهشت 1393، در حاشیه تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان تهران، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به سررسید برخی اقساط بابک زنجانی، قوه قضائیه تا کنون چه اقدامی کرده است؟، افزود‌: رسیدگی به این پرونده در قوه قضاییه ادامه دارد و همه تلاش ما استنقاض اموالی است که رفته است.
وی گفت: یک نکته، رسیدگی به پرونده این متهم به فساد اقتصادی است و نکته مهمتر این است که ما نباید هر روز در کشور شاهد بروز یک موضوع یا پرونده ای باشیم و مسئولان نظام بانکی و پولی کشور باید از ذخایر کشور حراست کنند تا این اموال و ذخایر در اختیار افراد متخلف و فاسد قرار نگیرد.
رئیسی گفت:‌ نباید برخی افراد با زد و بند صاحب آلاف و الوف شوند.
وی افزود: امروز کسی که می خواهد وام اندکی بگیرد، با یک چارچوب ها و یک سری از اقدامات اداری محصور می شود؛ اما برخی افراد با زد و بند و پوشش های شرکتی، ضامن هایی معرفی می کنند که این ضامن ها نیز پوششی هستند و از این طریق می خواهند صاحب آلاف و الوف شوند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی به این پرونده رسیدگی می کند و موضوع از طریق سخنگوی قوه قضاییه به اطلاع مردم می رسد.
وی گفت: ‌آنچه برای ما در این پرونده مهم است، مسئله برگشت مال به بیت المال است و دستگاه قضایی‌، دادگستری تهران و دادسرای انقلاب تهران همه توانش را به کار می گیرد تا بتواند اموال را برگرداند.
 


دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن