تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819996989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور پر رنگ سرمایه داران روس و اوکراینی در بازار مسکن لندن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حضور پر رنگ سرمایه داران روس و اوکراینی در بازار مسکن لندن تهران-ایرنا- آژانس های املاک در انگلیس از موج جدید انتقال دارایی های روس ها و اوکراینی های ثروتمند درهفته های اخیر به لندن در پی تنش های اوکراین و احتمال اعمال تحریم های بیشترعلیه مسکو خبر دادند.


به نوشته روزنامه انگلیسی ˈفایننشال تایمزˈ گروه مشاوره مسکن ˈج ال ال/JLL ˈ برآورد می کند در سال جاری فرار سرمایه ها از روسیه نسبت به سال قبل چهار برابر می شود.
ˈادام چالیس/Adam Challisˈ رییس بخش تحقیقات شهری این گروه می گوید : روس ها و اوکراینی های ثروتمند مشغول یافتن مکان های امنی هستند که بتوانند ثروت و سرمایه های خود را در آنجا حفظ کرده و ارزش آن را افزایش دهند.
گروه مشاوره ای ˈساویلس/Savillsˈ نیز معتقد است خریداران روس در بازار مسکن انگلیس در سال 2013 حدود 180 میلیون پوند هزینه کرده اند. بسیاری از آژانس ها معتقدند این رقم در سال جاری بسیار بیشتر باشد، در حالی که موج اخیر خریدارن محتمل در حال نهایی کردن معامله های خود هستند.
ˈروآری اسکاریسبریک/Roarie Scarisbrickˈ رییس آژانس ˈپراپرتی وی‍ژن/ Property Visionˈ گفت: ما با مشتری های روس زیادی در سال های اخیر گفت و گو کرده ایم که اکنون تصمیم به خرید در لندن گرفته و طرح های خود را افزایش داده اند.
چالیس ادامه داد: وزارت دارایی انگلیس به دلیل تعداد صاحبان ملک که املاک خود را از مالکیت ساختاری را از طریق شرکت ها حفظ کرده اند متعجب شده است.
با وجود تشدید عوارض مالیاتی بسیاری از روس ها و اوکراینی های ثروتمند همچنان از طریق ساختار شرکت ها در لندن خانه می خرند تا ملکی به نام خودشان ثبت نشود؛ همانطور که مشاوران مالیاتی و آژانس های املاک به آنها مشاوره می دهند.
ˈچارلز مک دوئل/Charles McDowellˈ کارشناس مسکن در لندن می گوید : خرید از طریق ساختار شرکت ها از این جهت خوب است که در صورت اعمال هر گونه تحریم علیه دارایی ها، این اموال شامل تحریم نمی شود.
وی گفت: اخیرا شاهد بازگشت شدید روس ها و به طور کلی اتباع اروپای شرقی به بازار مسکن هستیم، روس ها به طور خاص از بابت تشدید تحریم ها و تاثیر آن بر بازار مسکن نگران اند.
روس ها بیشتر علاقه به خرید منزل در خیابان ˈبی شاپ در محله های گیت/Bishops Avenue in Highgateˈ شمال لندن دارند که به محله میلیونرها مشهور است.
ˈجرمی گی/Jeremy Geeˈ رییس آژانس املاک ˈگلنتری/Glentreeˈ، متخصص در امر فروش خانه در این منطقه می گوید: مشتری های بسیار جدی از اوکراین و روسیه به لندن آمده اند و می خواهند خانه های بزرگی بخرند که از مهاجرت کلی آنها خبر می دهد.
اروپام**9157 ** 1064
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن