تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813278918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يک هتل و شهربازي در غارعليصدر توسط بخش خصوصي ساخته مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۱ب.ظ)
استاندار همدان: يک هتل و شهربازي در غارعليصدر توسط بخش خصوصي ساخته مي شود استاندار همدان گفت: شوراها امانتدار مردم در جامعه برآمده از متن مردم هستند و کمک دولت درجامعه محسوب مي شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، نيکبخت استاندار همدان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در مورد اقتصاد مقاومتي اظهار داشت: در حال حاضر مشکلات مختلفي مانند تورم و بيکاري گريبانگير جامعه شده و بايد بر پايه اقتصاد مقاومتي اين مسائل را حل کرد.
نيک بخت با تاکيد بر اينکه در اقتصاد مقاومتي بايد پويا حرکت کرد، ابراز داشت: براي حل بيکاري و سرمايه گذاري در استان همدان دولت بنا بر اصل 44 قانون اساسي اجازه سرمايه گذاري ندارد و در اين مورد بايد بخش خصوصي وارد عمل شود.
استاندار همدان بزرگترين مشکل حال حاضر را تورم و بيکاري اعلام کرد و خواستار همکاري همه جانبه همه مردم و مسئولين در راستاي جلوگيري از همه بحران‌ها شد. وي دوست بودن با سرمايه‌گذاران را از وظايف دولت عنوان کرد و افزود: متاسفانه سرمايه‌داران همداني در همدان سرمايه گذراي نمي‌کنند و به استان‌هاي ديگر مي‌روند و اين يک مشکل براي استان محسوب مي‌شود.
پاستاندار همدان با اشاره به ظرفيت استان همدان در بحث گردشگري عنوان داشت: استان همدان بهترين استان در بحث گردشگري بوده و اصلاح مشکلات شهري و زيباسازي گردشگران در راستاي جدب گردشگر بر عهده شوراهاي شهر است.
نيک بخت همچنين از توافقات انجام شده با سرمايه‌گذار غارعليصدر درمورد ساخت يک هتل و شهربازي در کنار غارعليصدر خبر داد و گفت: هنر استان همدان در گردشگري بايد طوري باشد که بتوان جيب گردشگر را به بضاعت وي در استان همدان خالي کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن