تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815223615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جباری نماینده قم در اردوی تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم با پایان رقابت 140 مدعی:
جباری نماینده قم در اردوی تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح شد
قم - خبرگزاری مهر: محسن جباری به عنوان تنها نماینده قم در اردوی تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح به منظور آماده سازی شرکت در مسابقات جهانی سیزم حضور می‌یابد.



به گزارش خبرنگار مهر، تکواندوکارانی که از نقاط مختلف کشور مدعی عضویت در تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح کشورمان برای حضور در بازی های جهانی نیروهای مسلح ملقب به سیزم بودند تمام توان خود را به کار گرفتند تا از پیکارهای انتخابی سربلند خارج شوند. این در حالی است که از قم نیز یک نماینده در این رقابت ها حضور داشت و در نهایت برترین های انتخابی تکواندوی نیروهای مسلح مشخص شدند تا محسن جباری هب عنوان نماینده تکواندو قم در بین چهره های موفق قرار بگیرد و جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست بیاورد. برترین های مسابقات انتخابی تکواندوی نیروهای مسلح، به منظور حضور در اولین مرحله اردوی مسابقات جهانی سیزم 2014 در حالی مشخص شدند که محسن جباری از چهره های مستعد و آینده دار تکواندو قم است و سابقه موفقیت در مسابقات رده های سنی پایه تکواندو کشور را نیز دارد. بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تکواندو، مسابقات انتخابی تکواندوی نیروهای مسلح به منظور شناخت بهترین ها برای بستن ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت های جهانی نظامیان جهان سیزم در سال 2014 با حضور 140 ورزشکار در خانه تکواندو برگزار شد. در پایان این انتخابی که از حساسیت بسیار بالایی نیز برخوردار بود 37 تکواندوکار به اولین مرحله اردوی این تیم دعوت شدند در حالی که نفرات دعوت شده به اولین مرحله اردوی تیم تکواندوی نیروهای مسلح محمد کاظمی، آرش صلاحی نژاد، آرمین هادی پور، کامران امانلو و احسان مداح هستند. همچنین سروش احمدی، سجاد مصطفوی، مجید مهدوی زاده، سینا بهرامی، محمد گلیج، علی پاک دین، فرزاد ذوالقدر، احسان امینی ، رضا حبیبی ، میلاد بیگی ، سعید رجبی، امید عمیدی، آرش دباغ، پیام قبادی و علی عباسی نیز شانس حضور در اردوی تیم ملی را به دست آوردند. در نهایت اینکه  علیرضا مسگر، علیرضا علوی، ابوالفضل قره گزلو، مهدی جعفر پور، کیانوش احمدوند، علیرضا جدی، نادر گیوکی، محسن یگانه، کاظم قشقایی، سعدی رمضانی، سعید حسینی، محمد احمدی، لقمان عبدالهی، محسن جباری، سیدرضا مهدی زاده، حسن باغگرایی و حمیدرضا شیرازی هم به تیم ملی راه یافتند. این در حالی است که مرتضی سلطانی به عنوان سرمربی، مسعود لشگری، حسین عاشورزاده و علی نعیمی به عنوان مربی و محمدرضا زوار نیز به عنوان سرپرست در کنار این تیم حضور دارند تا تیم ملی با بهترین شرایط در مسابقات سیزم حضور یابد.
 


۱۳۹۳/۲/۸ - ۱۱:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن