تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821160997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه معرفی مشاغل در هنرستان های پارس آباد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایشگاه معرفی مشاغل در هنرستان های پارس آباد برگزار شد اردبیل- ایرنا- نمایشگاه معرفی مشاغل به مناسبت هفته مشاغل در هنرستان های پارس آباد برگزار شد.


به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش پارس آباد روز دوشنبه در جریان بازدید فرماندار پارس آباد از نمایشگاه مشاغل هنرستان دخترانه زینب گفت: این نمایشگاه ها با هدف آشنایی و نیز افزایش آگاهی های دانش آموزان سال اول متوسطه با مشاغل و رشته های تحصیلی مرتبط، مشاوره شغلی و توزیع مناسب دانش آموزان برای ورود به رشته های تحصیلی مختلف با توجه به علاقه و استعداد آنان و نیازهای جامعه برپا شده است.
علی حبیب پور افزود: برای آنکه دانش آموزان ما بتوانند شغل مناسبی را انتخاب کنند، نیازمند مشاوره شغلی و انتخاب رشته تحصیلی مناسب هستند که هفته معرفی مشاغل و برگزاری چنین نمایشگاه هایی فرصت خوبی برای نیل به این هدف است.
فرماندار پارس آباد هم گفت: هدایت صحیح دانش آموزان به رشته های مختلف تحصیلی و آماده سازی آنان برای ورود دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و نیز بازار کار متناسب با استعداد و علاقه، نیازهای جامعه، نیازمند اطلاع رسانی صحیح و همت و تلاش معلمان، مربیان و مشاوران مدارس است.
ولی کریمی افزود: برای اینکه در آینده با انبوه تحصیل کرده های بیکار مواجه نباشیم، باید کارشناسان و مشاوران مدارس، دانش آموزان را در انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی و هدایت آنان به رشته های مورد نیاز یاری کنند.
وی، به ضرورت حمایت از دانش آموزان و هنرجویان خلاق و مبتکر تاکید و اظهار کرد: چنین دانش آموزانی در صورت ارائه طرح و ایده، از تسهیلات بانکی کم بهره و ارزان قیمت و حمایت های دولت بهره مند می شوند.
در این نمایشگاه ها طرح ها، آثار و دست ساخته های دانش آموزان به نمایش گذاشته شده است.
7121/593
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن