تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815331843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترين و بالاترين ظرفيت را بايد در لايه هاي مردمي جامعه جستجو کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۹:۴۷ق.ظ)
استاندار خراسان جنوبي: مهمترين و بالاترين ظرفيت را بايد در لايه هاي مردمي جامعه جستجو کرد خدمتگزار گفت: با تکيه صرف بر اعتبارات دولتي در تمامي بخش ها از جمله تجاري سازي فناوري نمي توان به اهداف مورد نظر دست يافت، بنابراين بايد از توان و ظرفيت عمومي ومردمي نهايت استفاده صورت گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، خدمتگزار استاندار خراسان جنوبي خاطر نشان ساخت: مهمترين، بالاترين و بهترين ظرفيت و توان را بايد در بين لايه هاي عمومي جامعه و درمتن توده هاي مردمي جستجو کرد.
وي با بيان اينکه گذشتن از جان ومال بسيار سخت است، گفت: قطعاً کساني که مال خود را در راه رضايت الهي انفاق و با خداوند معامله مي کنند در پيشگاه باري تعالي ماجور خواهند بود.
وي با بيان اينکه اين افراد اجر و پاداش خود را از خداوند دريافت مي کنند و نيازي به معرفي ندارند، گفت:به جهت فرهنگ سازي و نهادينه سازي فرهنگ ايثار و انفاق و نيز قدرشناسي از خدمات شان، لازم است افرادي که دراين وادي مقدس تلاشي الهي دارند به خوبي به جامعه معرفي شوند.
وي به نقش و جايگاه نخبگان در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: نخبگان و خيريني که در اين زمينه تلاش مي کنند نقش مهمي در تحقق شعار سال و نيز اجرايي شدن برنامه هاي دولت تدبير و اميد بر عهده دارند.
وي با بيان اينکه نخبگان موجب تعالي و تکامل جامعه هستند، يادآور شد: شما مي توانيد با نيازسنجي که در حوزه هاي مختلف به انجام مي رسانيد ضمن شناسايي مسائل و مشکلات موجود با ارائه پيشنهادات کارشناسي شده نسبت به مرتفع کردن آنها اقدام لازم به انجام برسانيد.
استاندارخراسان جنوبي ادامه داد: مديران وظيفه مند هستند از پيشنهادات دلسوزانه نخبگان و صاحب نظران در حوزه هاي مختلف بهره گيري کنند تا مسير خدمت رساني به مردم در تمامي بخش ها از جمله حمل و نقل، پزشکي، صنعتي و ساير مواردي که ارتباط مستقيم با بدنه جامعه دارند ،تسهيل شود.
خدمتگزار، خراسان جنوبي را دانشگاهي ترين استان کشور دانست و تصريح کرد: برغم پايين بودن سطح درآمد خانوارها در خراسان جنوبي، سرانه کمک به نيازمندان در اين استان از سرانه کشوري بيشتري است.
وي با بيان اينکه بايد از ظرفيت علمي و دانشگاهي افراد علاقه مند ودلسوز در بخش هاي مختلف به نحو مطلوب ومناسب استفاده شود، گفت:مديران و مسئولين ذي ربط بايد ضمن شناسايي اين افراد از توان و ظرفيت آنان استفاده کنند.
وي حفظ حرمت، کرامت و شخصيت خيرين عزيز در تمامي بخش ها را مورد تاکيد جدي قرار داد و افزود: همانگونه که ورود خيرين به عرصه مدرسه سازي به صورت يک فرهنگ ،عمومي شده است، کمک به تجاري سازي ايده هاي نو در زمينه هاي فناوري نيز بايد به صورت يک فرهنگ مورد توجه تمامي علاقه مندان در اين بخش قرار گيرد تا بتوان به اهداف موردنظر در اين زمينه نيز دست يافت.
وي خاطر نشان ساخت: خيرين به جز رضاي الهي چيز ديگري را دنبال نمي کنند، از اينرو با توجه اهداف مقدسي که اين عزيزان دنبال مي کنند همواره در جامعه تسري دهنده خير و خوبي هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن