تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813153594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شگفتی مهندسان نظامی صهونیست از پیشرفت توان فن آوری رزمی حزب الله


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شگفتی مهندسان نظامی صهونیست از پیشرفت توان فن آوری رزمی حزب الله بیروت – ایرنا – مهندسان نظامی ارتش صهیونیستی در پایان تحقیقات خود در خصوص سلسله عملیات اخیر در مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان و سوریه، اعتراف کردند که بمب های کارگذاشته شده در جولان و کشتزارهای اشغالی شبعا بسیار پیشرفته و برای آنها غیرمنتظره و غافلگیرکننده بوده است.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی « معاریو» با اعلام این خبر افزود: مهندسان نظامی ارتش اسراییل گفته اند که این بمب ها با آنچه در سال های گذشته استفاده می شد، کاملا متفاوت شده است.
یک افسر ارشد واحد مهندسی نظامی ارتش صهیونیستی گفت که قدرت تخریبی بمب های جدید چندین برابر بمب های معمولی بوده و امکان کشف برای نابودی و یا خنثی سازی آنها تقریبا غیرممکن است.
وی افزود که تهدید فقط در مرزهای با جنوب لبنان نیست امروز نگران مرزهای سوریه هم هستیم .
این افسر صهیونیست اضافه کرد:در طول هفته مجبور هستیم مناطق مختلفی را بررسی کنیم که احتمال می دهیم ممکن است بمب گذاری شده باشند.

** نگرانی نظامیان صهیونیست
معاریو در گزارشی دیگر اعلام کرد که تحقیقاتی میدانی در خصوص کاهش سطح آمادگی ارتش اسراییل در صورت شروع جنگ جدید در هر لحظه با حزب الله لبنان آغاز شده است.
به گزارش ایرنا، این روزنامه صهیونیستی افزود : این تحقیقات بدنبال اعلام افسران ارشد ارتش اسراییل و ابراز نگرانی آنها از کمبود امکانات و تعداد نیروها و موانع زیاد در استفاده از تجهیزات خود در صورت وقوع جنگ کلید خورده است.
افسران ارتش صهیونیستی گفته اند که« میزان آمادگی ها و توانمندی ها بطوری محسوسی کاهش یافته ، نیروها در آموزش ها و رزمایش ها شرکت نمی کنند وشرایط به سطحی بازگشته که در آستانه جنگ سال 2006 علیه لبنان قرار داشتیم و شاید بدتر هم شده است».
به نوشته معاریو، یک افسر صهیونیست خاطرنشان کرد: احساس نگرانی و ترس هم در میان نیروهای احتیاط و هم نیروهای موجود در مرزها و پادگان ها دیده می شود.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن