تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810167961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش در اوج اقتدار نظامی و آمادگی رزمی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ارتش در اوج اقتدار نظامی و آمادگی رزمی است کرمان - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی از ارگان های پیشتاز در خودکفایی بوده و امروز در اوج اقتدار نظامی و آمادگی رزمی است.


به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم ˈنادر علیدوستˈ روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ارتش افزود: آمادگی نیروهای مسلح، در صحنه بودن مردم و رهبری رهبر فرزانه انقلاب از دلایل عدم تهاجم دشمنان به میهن اسلامی ایران بوده است.
وی نقش نیروهای مسلح را در دفع تهدیدات دشمنان بسیار ارزنده خواند و گفت: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح امروز در همه زمینه ها از جمله روحیه و دفاع نظامی آماده تا به تهاجم دشمن از هر نوع مهاجم یا از سوی استکبار جهانی پاسخ دهد.
فرمانده ارشد نظامی ارتش در جنوبشرق کشور افزود: شاید دشمن سال های قبل می خواست که به کشور حمله کند اما وقتی آمادگی و توان نیروهای مسلح و حضور مردم در صحنه را دید متوجه شد که از عهده این کار بر نمی آید لذا به تهدیدات فرهنگی و اقتصادی روی آورد و تحریم های اقتصادی و تهاجم و شبیخون فرهنگی از جمله اقدامات آن ها است.
فرمانده ارشد نظامی ارتش در جنوبشرق کشور ادامه داد: امروز ارتش همان بیعتی را که با امام خمینی (ره) داشت در روز 29 فروردین با رهبر معظم انقلاب تجدید می کند و در کنار مردم و سایر نیروهای مسلح اقتدار و عظمت نیروهای مسلح را به نمایش می گذارد.
وی ادامه داد: ما از بدو انقلاب اسلامی تحریم نظامی شدیم و هر آنچه امروز ارتش و سایر نیروهای مسلح در اختیار دارند و استفاده می کنند تولید داخل است.
وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی اکنون از قدرت های اول دنیا در صنایع موشکی چه موشک های بالستیک و دور برد و چه موشک های کوتاه برد است.
فرمانده ارشد نظامی ارتش در جنوبشرق تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور از هیچ کشوری تجهیزات خریداری نمی کنند و تجهیزات مورد نیاز در داخل کشور با توان بالای متخصصان وزارت دفاع و بخش های خودکفایی نیروهای مسلح تولید و در صورت نیاز بهینه سازی می شود.
وی گفت: تحریم های باعث شد ما پیشرفت و تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم.
وی افزود: هم ارتش و هم سپاه تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده اند و با انجام تحقیقات زیاد و آزمون و خطا اکنون دیگر آزمون هایمان خطا ندارد بلکه نمره صد می گیرد.
سرتیپ علیدوست درباره برنامه های این نیرو در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی هم گفت: با توجه به اقتصاد مقاومتی حداکثر صرفه جویی در تمامی یگان ها در همه زمینه های مصرفی و غیر مصرفی، ریالی و غیرریالی از اهداف عمده ماست تا کمترین هزینه را در سازمان داشته باشیم.
وی تولید ثروت را از دیگر برنامه های این نیرو در سال جاری ذکر کرد و افزود: در سطح تمامی یگان ها برنامه هایی وجود دارد تا علاوه بر آنچه هست متناسب با شرایط هر منطقه و استان و ظرفیت های هر یگان تولید ثرورت کنیم.
فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق نیروی زمینی همچنین گفت: سال گذشته رزمایش قمر بنی هاشم (ع) را در حوزه جنوبشرق برگزار کردیم که چون مبتنی بر طرح های دفاعی بود رسانه ای نشد و امسال نیز رزمایش بزرگتری را در دستور کار داریم.
وی بیان کرد: رزمایش امسال با حضور همه نیروهای منطقه ای شامل هوایی، دریایی، زمینی و پدافند هوایی برگزار می شود و سایر نیروهای مسلح نیز مشارکت خواهند داشت.
وی همچنین از برگزاری آیین رژه روز 29 فروردین روز ارتش در کرمان و سیرجان خبر داد و از همه مردم برای شرکت در این آیین دعوت کرد.ک/2
8154/2624/ 330
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن