تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820302947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش خدمات از سوی بیمه ها در بخش دندانپزشکی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو هیات مدیره انجمن دندانپزشکان ایران خبر داد: افزایش خدمات از سوی بیمه ها در بخش دندانپزشکی تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره دندانپزشکان ایران گفت: براساس مصوبه جدید، ارایه خدمات توسط بیمه ها در بخش دندانپزشکی افزایش می یابد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر بهزاد فرخزاد شامگاه یکشنبه در یک نشست خبری در انجمن دندانپزشکان ایران اظهار داشت: براساس تعاریف جدید بیمه ها، ˈارائه وارنیش فلورایدˈ و ˈترمیم دندان ششم در کودکان به عنوان موارد پیشگیرانهˈ، در خدمات جدید درمانی لحاظ خواهد شد.
وی افزود: استفاده از خمیر وارنیش فلوراید در دوران کودکی، مانع از پوسیدگی دندان تا 50 درصد در دوران نوجوانی و جوانی خواهد شد .
فرخزاد خاطرنشان کرد: دندان ششم در کودکان به عنوان دندان پایه و اصلی ترین دندان در سنین 5 تا 6 سالگی شناخته می شود. در گذشته با تصور شیری بودن این دندان، دندان فوق کشیده می شد اما با تعریف جدید می توان این دندان پایه را حفظ کرد.
رییس هیات مدیره انجمن دندانپزشکان ایران یادآور شد: تعرفه جدید برای این خدمات باید برای مراکزی در نظر گرفته شود که توانایی لازم جهت ارایه خدمت را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه آموزش بهداشت دهان و دندان توسط پزشک موثرتر است، تصریح کرد: این امر حتی برای دندانپزشکان بویژه در بخش های دولتی بهتر است اما با شرایط کنونی دندانپزشکان در مراکز دولتی تنها به درمان بیماران می پردازند.
در ادامه این نشست محسن امین سبحانی عضو انجمن دندانپزشکان ایران ارایه خدمات دندانپزشکی نیروهای مسلح را الگویی برای بیمه دندانپزشکی در کشور عنوان کرد و گفت: در مراکز وابسته به نیروهای مسلح، آموزش فقط توسط بهداشت کاران دهان و دندان صورت می گیرد و دندانپزشک به آموزش موارد پیشرفته تر به بیمار اقدام خواهند کرد.
وی میزان هزینه کرد بیمه نیروهای مسلح در بخش خدمات دندانپزشکی را از سال 1391 یکصد میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: سایر بیمه گزاران در کشور بایستی با صرف چنین هزینه هایی سطح خدمات ارایه شده خود را ارتقا دهند که این مهم مستلزم اختصاص بودجه بیشتر از سوی دولت است.
**9190 **1488 ** 1597
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن