تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821014443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران می‌تواند در جمع 3 تیم برتر دنیا قرار بگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
ایران می‌تواند در جمع 3 تیم برتر دنیا قرار بگیرد
رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ملی‌پوشان فوتسال گفت: شما توانایی آن را دارید که در جمع سه تیم برتر دنیا قرار بگیرید. به گزارش نامه نیوز به نقل از  فارس، علی کفاشیان امروز در اردوی تیم ملی فوتسال حاضر شد و با بازیکنانی که خود را برای جام ملت‌های فوتسال در ویتنام آماده می‌کنند، صحبت کرد.

کفاشیان خطاب به ملی‌پوشان گفت: شما نباید مغرور شوید هرچند که در جمع 5-6 تیم برتر دنیا هستید. شما که هستید، اگر ما هم باشیم می‌توانیم در جام جهانی بین سه کشور اول جهان قرار بگیریم. این اراده را در شما، کادر فنی و کمیته فوتسال می‌بینم. این کمیته وظایفش را خوب انجام داده است.

وی ادامه داد: سال گذشته دست‌مان تنگ‌تر بود و به دلیل مشکلاتی که داشتیم نتوانستیم به شما خوب برسیم. من هم به اینجا آمده‌ام تا وعده پاداش بدهم، بعد از آنکه در ویتنام نتایج خوبی گرفتید و به جام جهانی رفتید و با دست پر برگشتید پاداش ویژه‌ای به شما اهدا خواهم کرد. باید به فکر رفتن به جام جهانی و بازی با تیم‌های مطرح دنیا باشیم.

کفاشیان تأکید کرد: شما بازیکنان فوتسال منظم و متعهد بوده‌اید و جزو بهترین‌ها هستید. هیچ حاشیه‌ای هم نداشته‌اید و خوب تمرین کرده‌اید. من به عنوان مسئول فدراسیون به وجود شما افتخار می‌کنم و برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم. دعا می‌کنیم با دست پر بازگردید و نتایجی شایسته بگیرید و نشان دهید که آسیا برای شما کوچک است.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: کشورهای آسیا سرمایه‌گذاری خوبی در فوتسال کرده‌اند، تایلند، ژاپن و حتی کشورهای دیگر هم در این رشته تلاش کردند، نباید هیچ حریفی را کوچک بدانید. حالا برای من یک دست بزنید!

به گزارش فارس در ابتدای حضور کفاشیان، خسوس سرمربی تیم ملی فوتسال به رئیس فدراسیون گفت: از حضور شما تشکر می‌کنم، وجود شما را در اردو نیاز داشتیم، ما برای جام جهانی خودمان را آماده می‌کنیم و من چون عاشق کارم هستم کارم را خوب انجام می‌دهم و خسته نمی‌شوم.

در ادامه هم رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال گفت: در حال حاضر از جمع 25 بازیکن شایسته فقط 14 بازیکن در اردو هستند. امیدوارم بتوانیم در اردوهای آینده از وجود بازیکنان خط خورده هم استفاده کنیم. تیم ما شخصیت قهرمانی دارد.


ایران می‌تواند در جمع 3 تیم برتر دنیا قرار بگیرد
رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ملی‌پوشان فوتسال گفت: شما توانایی آن را دارید که در جمع سه تیم برتر دنیا قرار بگیرید.

خبرگزاری فارس: ایران می‌تواند در جمع 3 تیم برتر دنیا قرار بگیرد


Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کفاشیان امروز در اردوی تیم ملی فوتسال حاضر شد و با بازیکنانی که خود را برای جام ملت‌های فوتسال در ویتنام آماده می‌کنند، صحبت کرد. کفاشیان خطاب به ملی‌پوشان گفت: شما نباید مغرور شوید هرچند که در جمع 5-6 تیم برتر دنیا هستید. شما که هستید، اگر ما هم باشیم می‌توانیم در جام جهانی بین سه کشور اول جهان قرار بگیریم. این اراده را در شما، کادر فنی و کمیته فوتسال می‌بینم. این کمیته وظایفش را خوب انجام داده است. وی ادامه داد: سال گذشته دست‌مان تنگ‌تر بود و به دلیل مشکلاتی که داشتیم نتوانستیم به شما خوب برسیم. من هم به اینجا آمده‌ام تا وعده پاداش بدهم، بعد از آنکه در ویتنام نتایج خوبی گرفتید و به جام جهانی رفتید و با دست پر برگشتید پاداش ویژه‌ای به شما اهدا خواهم کرد. باید به فکر رفتن به جام جهانی و بازی با تیم‌های مطرح دنیا باشیم. کفاشیان تأکید کرد: شما بازیکنان فوتسال منظم و متعهد بوده‌اید و جزو بهترین‌ها هستید. هیچ حاشیه‌ای هم نداشته‌اید و خوب تمرین کرده‌اید. من به عنوان مسئول فدراسیون به وجود شما افتخار می‌کنم و برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم. دعا می‌کنیم با دست پر بازگردید و نتایجی شایسته بگیرید و نشان دهید که آسیا برای شما کوچک است. رئیس فدراسیون فوتبال افزود: کشورهای آسیا سرمایه‌گذاری خوبی در فوتسال کرده‌اند، تایلند، ژاپن و حتی کشورهای دیگر هم در این رشته تلاش کردند، نباید هیچ حریفی را کوچک بدانید. حالا برای من یک دست بزنید! به گزارش فارس در ابتدای حضور کفاشیان، خسوس سرمربی تیم ملی فوتسال به رئیس فدراسیون گفت: از حضور شما تشکر می‌کنم، وجود شما را در اردو نیاز داشتیم، ما برای جام جهانی خودمان را آماده می‌کنیم و من چون عاشق کارم هستم کارم را خوب انجام می‌دهم و خسته نمی‌شوم. در ادامه هم رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال گفت: در حال حاضر از جمع 25 بازیکن شایسته فقط 14 بازیکن در اردو هستند. امیدوارم بتوانیم در اردوهای آینده از وجود بازیکنان خط خورده هم استفاده کنیم. تیم ما شخصیت قهرمانی دارد. - See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930207001499#sthash.qfJPb3av.dpuf




1393/2/7





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن