تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820932321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه توزیع برق دزفول توسعه می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شبکه توزیع برق دزفول توسعه می یابد دزفول - ایرنا - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نسبت به ساماندهی و توسعه شبکه توزیع برق شهرستان دزفول قول مساعد داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈ اسدالله اسدیانˈ روز یکشنبه در نشستی که به منظور بررسی مشکلات برق دزفول در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد گفت:با توجه به اینکه از سال 83 تاکنون هیچ گونه تغییری در روند قیمت برق صورت نگرفته این شرکت به عنوان یک شرکت خدماتی از اعتبارات دولتی بی بهره بوده لذا با مشکل نقدینگی مواجه است.
وی افزود:به دلیل مشکل نقدینگی توانایی پرداخت حقوق کارکنان نیز وجود ندارد ولی نهایت همکاری در خصوص رفع مشکلات برق دزفول صورت خواهد گرفت.
اسدیان گفت:مشکلات کنونی صنتع برق و نیز مشکلاتی که در آینده گریبانگیر این صنعت می شود در نشست با وزیر نیرو مطرح شد و اگر این مشکلات رفع نشوند صنعت برق کشور گرفتار مشکلات و موانع سختی خواهد شد.
فرماندار ویژه دزفول نیز گفت:دزفول شهری است که باید آن را از نو شناخت زیرا با داشتن نعمت های خدادادی فراوان در محرومیت به سر می برد.
ˈ حبیب الله آصفی ˈ افزود:چهره حاشیه شهر دزفول به قدری تلخ و نازیباست که باید برای حل مشکلات آن شتافت در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد.
وی گفت:شبکه توزیع برق دزفول با مشکلات فراوانی روبروست و اگر برای حل این مشکلات فکری نشود با بحران بدتری روبرو خواهیم بود.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به مشکل برق روستاهای سیاه منصور،شهرک صنعتی شماره چهار،روستاهای بخش چغامیش و دیگر بخش ها گفت:مشکل برق در شهرک صنعتی موجب شده فضا برای جذب سرمایه گذار فراهم نشود.
ˈ عباس پاپی زادهˈ افزود:طرح توسعه روستاهای دزفول به دلیل مشکل برق بلاتکلیف مانده که باید برای حل آنها فکری کرد.
شهردار دزفول نیز گفت:بلوار محمدبن جعفر،بلوار ملاصدرا،کمر بند جنوبی بلوار طباطبایی از جمله بلوارهای تازه تأسیس هستند که زیر سازی شبکه برق آنها اجرا شده اما همچنان خاموش اند.
ˈمحمدرضا کرمی نژاد ˈ افزود:پل قدیم ،بلوار 45 متری فتح المبین، بازار خراطان و زیبا شهر نیز مشکل برق دارند که باید در خصوص حل این مشکل مساعدت کرد.
در این نشست مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برای رفع مشکل برق آرامستان جدید دزفول در جاده سردشت، جاده بن جعفر،میدان خلیج فارس و روشنایی خیابان های این شهر قول مساعد داد.ک/2
7278/648
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن