تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815598406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه هاي شهرداري تهران مشارکت حداکثري شهروندان را به دنبال داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۵۲ب.ظ)
ايازي در جمع مديران شهري فارس: برنامه هاي شهرداري تهران مشارکت حداکثري شهروندان را به دنبال داشته است برنامه ها و فعاليت هاي فرهنگي، اجتماعي شهرداري تهران مشارکت حداکثري شهروندان را به دنبال داشته و کلان شهرها در فعاليت هاي اجتماعي، فرهنگي خود با الگوگيري از تهران موفق خواهند شد.
دکتر سيد محمدهادي ايازي معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در گردهمايي 120 مدير شهري استان فارس و بازديد از پروژه هاي فرهنگي ، اجتماعي شمال تهران با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: رويکرد محله محوري، استقرار مديريت محله و اجراي برنامه هاي وسيع فرهنگي ، اجتماعي در محلات و همچنين استقرار خانه هاي 14 گانه در سراهاي محله مشارکت شهروندان را در عرصه هاي مختلف فرهنگي ، اجتماعي ، هنري و ورزشي به همراه داشته است.
به گزارش روابط عمومي شهرداري تهران وي با استقبال از مديران شهري استان فارس در تهران بازديد آنان از طرح ها و برنامه هاي اين حوزه و گفتگو در زمينه فعاليت هاي اجتماعي و فرهنگي شهر تهران را باعث تعامل سازنده و استفاده متقابل از نظرات و ديدگاه ها دانست و گفت: برگزاري جشنواره هاي متنوع فرهنگي از جمله شمسه، شکوفا، مشکات و...توسعه ي فعاليت هاي قرآني، ديني و مذهبي ، راه اندازي پورتال محلات و... از اقدامات اجرا شده در محلات شهر تهران است که اجراي آنها در ديگر کلان شهرها دستاوردهاي مناسبي را به همراه خواهد داشت.
ايازي خاطر نشان ساخت: تعامل ما با شهرها و کلان شهرها در چارچوب استفاده از تجربيات ادامه خواهد يافت و دبيرخانه کميسيون کلان شهرها پيگير توافقات به عمل آمده خواهد بود.
مهندس بهروز رضايي، قائم مقام شهردار منطقه ي يک نيز با اشاره به پروژه هاي فرهنگي، اجتماعي در منطقه ي يک تصريح کرد: پروژه هاي مختلف اجتماعي و فرهنگي در شمال تهران اجرا شده که مي توان به تکميل و احداث سراهاي محله در محلات 26 گانه شمال تهران، توسعه و تجهيز موزه دارآباد، احداث زمين فوتبال استاندارد، توسعه فعاليت هاي عمراني همچنين ساخت مناره هاي مساجد، مجموعه هاي فرهنگي و ورزشي و ... اشاره کرد.
گفتني است؛ در اين برنامه حاضرين از پروژه هاي اجتماعي و فر هنگي از جمله سراهاي محله ازگل، اراج، موزه دارآباد و مرکز علوم و ستاره شناسي بازديد کردند و در پايان با حضور در حسينيه ي جماران با آرمان هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران تجديد ميثاق کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن