تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820908952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه آزمایشگاهی در واحدهای دانشگاه آزاد ایجاد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شبکه آزمایشگاهی در واحدهای دانشگاه آزاد ایجاد می شود تهران - ایرنا - معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از ایجاد یک شبکه آزمایشگاهی میان واحدهای سراسر کشور خبر داد و گفت: با ایجاد این شبکه علاوه بر جلوگیری از خریدهای موازی، ارایه خدمات به دانشجویان بهبود خواهد یافت.


به گزارش ایرنا ابراهیم واشقانی فراهانی در نشست هم اندیشی معاونان پژوهشی استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به موضوع نبود نظارت کافی بر پایان نامه ها در گذشته اشاره کرد و گفت: در گذشته کنترل دقیقی بر پایان نامه ها وجود نداشت، البته قوانین موجود هم به درستی رعایت نمی شد، به همین دلیل سعی کردیم با صدور بخشنامه هایی این مشکل را حل کنیم.
وی با بیان اینکه تعدادی از بخشنامه های دانشگاه آزاد نیز با هدف ارتقای جایگاه اعضای هیات علمی صادر شده است، افزود: بخشنامه افزایش حق الزحمه استادان راهنما نیز با هدف جذب اعضای هیات علمی سایر دانشگاه ها صادر شده است.
واشقانی فراهانی همچنین به موضوع شاخص های ارزیابی مقالات اشاره کرد و گفت: ارتقای شاخص های ارزیابی مقالات موجب مطرح شدن دانشگاه آزاد در سطح بین المللی نیز خواهد شد.
وی تصریح کرد: در ارزیابی بین المللی دانشگاه ها دو شاخص تعداد مقاله و اثر بخشی آنها مورد توجه قرار می گیرد، بر این اساس هر چقدر مقاله در مجلات معتبر چاپ شود و ارجاع به آن بیشتر باشد موجب بالا رفتن رتبه دانشگاه می شود.
وی در پاسخ به این سوال که چرا سهم دانشگاه ها در سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان بیشتر نمی شود، اظهار داشت: وظیفه اصلی دانشگاه ها انجام کارهای پژوهشی است نه سرمایه گذاری، به همین خاطر دانشگاه باید سازو کاری برای دانشجویان و اعضای هیات علمی فراهم کند تا بتوانند این شرکت ها را ایجاد و محصولات آن را وارد بازار کنند.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد، نداشتن اثر بخشی پروژه ها را ناشی از نبود برنامه پژوهشی دانست و گفت: با مجوز رییس دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال طراحی و تدوین سند جامع پژوهشی هستیم تا درچارچوب آن فعالیت های پژوهشی اجرا شود.
علمی (1)**1055**1599
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن