تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806756696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکيل شوراي راهبري اقتصاد مقاومتي در بانک مهر اقتصاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۵۸ب.ظ)
تشکيل شوراي راهبري اقتصاد مقاومتي در بانک مهر اقتصاد رييس شوراي راهبري اقتصاد مقاومتي در بانک مهر اقتصاد، با تشريح مولفه هاي سند اقتصاد مقاومتي، گفت: همه وظيفه داريم در درجه اول اين موضوع را درک کنيم و در قالب گفتمان سازي مقوله اقتصاد مقاومتي را به بحث بگذاريم تا با اتفاق نظر و وحدت فکري بتوانيم به نحو احسن در عمل آن را اجرايي نماييم.
به گزارش خبرگزاري موج، نتاج، مدير عامل و رييس شوراي راهبري اقتصاد مقاومتي در بانک مهر اقتصاد، با تشريح مولفه هاي سند اقتصاد مقاومتي، گفت: همه وظيفه داريم در درجه اول اين موضوع را درک کنيم و در قالب گفتمان سازي مقوله اقتصاد مقاومتي را به بحث بگذاريم تا با اتفاق نظر و وحدت فکري بتوانيم به نحو احسن در عمل آن را اجرايي نماييم.
نتاج اقتصاد مقاومتي را حلقه مفقوده اقتصاد کشور دانست و آن را الگويي الهام بخش از اقتصاد اسلامي عنوان کرد و ادامه داد: استفاده حداکثري از ظرفيت و کارکردهاي بانکداري اسلامي بانک مهر اقتصاد براي تحقق اقتصاد مقاومتي، توسعه سهم بازار و ظرفيت هاي کلان پولي و عملياتي بانک و تخصيص بهينه و هدفمند منابع براي تسريع در جهت حمايت از توليد داخلي و پروژه هاي نيمه تمام از جمله ضرورت هاي تشکيل شوراي راهبري اقتصاد مقاومتي در مجموعه مهر به شمار مي روند.
وي با بيان اينکه سند اقتصاد مقاومتي جهت دهنده است و بايد فراتر از حد يک دستورالعمل به آن توجه شود، خاطر نشان کرد: تهيه و تدوين سند راهبردي اقتصاد مقاومتي در بانک، طراحي يک الگوي مفهومي براي نهادينه سازي فرهنگ آن در حوزه بانکداري، ايجاد انگيزه در بين کارکنان و مشتريان و ايجاد تحرک و پويايي در اقتصاد و بهبود شاخص ها با توجه به ظرفيتهاي فراوان مادي و معنوي کشور از مهم ترين اهداف تشکيل شوراي راهبري اقتصاد مقاومتي در بانک مهر اقتصاد محسوب مي شوند.
نتاج با اشاره به اينکه تمامي بخش هاي جامعه و قواي دولتي هر يک به سهم خود در تحقق اين سند مسئوليت دارند، ابراز داشت: افزايش سطح کيفي سرمايه انساني بانک از طريق مديريت دانش و ارتقاي آموزش، مهارت، خلاقيت کارآفريني، تقويت پيوندهاي راهبردي و همکاري هاي پولي و مالي با نهادهاي‌ اجرائي‌، علمي‌ و مالي و اقتصادي‌ به منظور انتقال تجارب براي مديريت بي‌اطميناني‌هاي ناشي از تحولات خارج از اختيار از ديگر اهداف تشکيل اين شورا در بانک مهر اقتصاد است.
مدير عامل بانک مهر اقتصاد تصريح کرد: در متن ابلاغيه سند اقتصاد مقاومتي به دارايي ها و بسترهاي مورد نياز براي اجراي آن توجه بسياري شده است لذا مي توان با تکيه بر سرمايه هاي انساني، مادي و معنوي و فراهم آوردن زمينه هاي لازم براي به کارگيري آنها نه تنها مشکلات موجود را مرتفع نمود بلکه جنگ اقتصادي پيش رو و مخاطرات ناشي از آن را هم مديريت کرد.
وي خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد در عمل نشان داد که مي تواند رويکرد اقتصاد مقاومتي را پياده کند به طوريکه در سال 1392 بيش از 2 هزار ميليارد ريال وام و تسهيلات ارزان قيمت براي بهره وري و استفاده از ظرفيت هاي اقتصاد خانوار، مستقيما به آحاد مردم پرداخت شد و در سال 1393 آمادگي پرداخت بيش از 4 هزار ميليارد ريال در همين زمينه وجود دارد که با رفع نواقص تجربه شده سال گذشته، با کيفيت بهتري اجرا خواهد شد.
نتاج افزود: در کنار تمامي اين اقدامات، پرداخت حدود 200 هزار ميليارد ريال انواع وام و تسهيلات به فعالان اقتصادي در سطح کشور با نگاه عدالت محور و گسترده، از اقدامات عملي بانک مهر اقتصاد در اين رويکرد جديد مي باشد.
گفتني است اين شورا متشکل از يک دبير خانه و پنج کميته ي بهره وري و مهندسي فرآيندها و منابع، کميته حمايت از کارآفرينان، کميته مديريت منابع، هزينه ها و درآمدها، کميته گفتمان سازي فرهنگ اقتصاد مقاومتي و کميته کميته حمايت از توليد و صادرات است که هر کميته داراي 2 کارگروه مي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن