تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820741724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موزه آستان قدس رضوي در حفظ گنجينه‌هاي هنري موفق عمل کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۰ق.ظ)
دانشجوي رشته مهندسي پزشکي: موزه آستان قدس رضوي در حفظ گنجينه‌هاي هنري موفق عمل کرده است موزه آستان قدس رضوي درحفظ و نگهداري گنجينه‌هاي ارزشمند هنري، تاريخي و فرهنگي موفق عمل کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي آستان قدس رضوي، گروهي از دانشجويان مهندسي پزشکي دانشگاه آزاد مشهد پس از توفيق زيارت حرم ثامن الحجج(ع) با فعاليت هاي آستان قدس رضوي اعم از موزه ها و مرکز اسناد، مرکز همايش‌ها و نمايشگاه ها و موزه مردم شناسي آستان قدس رضوي آشنا شدند.
فاطمه فرج پور، دانشجوي مهندسي پزشکي دانشگاه آزاد اسلامي واحد مشهد در حاشيه اين بازديد گفت: گنجينه موزه آستان قدس رضوي وآثار خطي منسوب به ائمه اطهار (ع) از جمله آثار منسوب به حضرت امام علي(ع)، امام حسن مجتبي(ع)، امام زين العابدين(ع) و امام علي بن موسي الرضا(ع) بسيار جذاب و در خور توجه بود.
فرج پور در بازديد از موزه مردم شناسي آستان قدس رضوي عنوان کرد: با ملاحظه بناي تاريخي حمام شاه در اين موزه و اطلاع از قدمت آن که داراي ويژگيهاي بسيار شاخص و جذابي است، وجود بخش هاي گوناگون آن از جمله سربينه، گرم خانه، استخر آب سرد و تون و يا گلخن، موجب شده است اين حمام از منحصر به فرد ترين و قديمي‌ترين حمام هاي کشور به شمار آيد.
وي در ادامه اظهار داشت: با بازديد از مرکز همايش‌ها و نمايشگاه هاي آستان قدس رضوي، دستاوردهاي اين مجموعه عظيم در عرصه‌هاي مختلف به خوبي مشهود است و در اغلب عرصه‌هاي گوناگون اين آستان مقدس، از جمله امور علمي، پژوهشي، ورزشي و معنوي پيشرفت خوبي مشاهده شده است.
اين دانشجوي پزشکي با اشاره به تبادل فرهنگ آستان قدس رضوي با ترکيه، آلمان، چين و ساير کشورهاي ديگر گفت: با راهنمائي ها و توضيحات کارشناسان اداره کل روابط عمومي آستان قدس رضوي مطلع شديم که دانشگاه علوم اسلامي رضوي به عنوان يکي از پايگاه‌هاي نشر و ترويج آموزه‌هاي علمي و معارف اسلامي و رضوي، در گسترش فعاليت‌هاي خود در سطوح بين المللي و پذيرش دانشجو از کشورهاي ديگر نيز اقدام کرده است که آگاهي و اطلاع از اين مسئله براي من و گروه همراه بسيار جالب بود.
وي در پايان ابراز داشت: در مجموع بازديد خوبي بود و ما در اينجا شاهد عملکرد موفق آستان قدس رضوي بوديم و نقاط قوت خوبي را مشاهده کرديم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن