تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820979466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان در برابر سرمایه گذاران عینک بدبینی را از چشم خود بردارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار اردبیل مسوولان در برابر سرمایه گذاران عینک بدبینی را از چشم خود بردارند اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: مسوولان باید در برابر سرمایه گذاران بخش خصوصی عینک بدبینی را از چشم خود بردارند.


به گزارش ایرنا ، مجید خدابخش روز یکشنبه در نشستی با امام جمعه خلخال افزود: بدبینی به بخش خصوصی و برخورد نامناسب برخی از مسوولان دستگاه های اجرایی استان با سرمایه گذاران ، سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان را مشکل کرده است.
وی گفت: تا زمانی که برخی از مسوولان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان عینک بدبینی را در حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در این استان از چشم خود برنداشته اند سرمایه گذاری بخش خصوصی در مناطق مختلف این استان همچنان با مشکل مواجه خواهد شد.
وی اظهار کرد: بیش از 90 درصد از سرمایه گذاران راغب برای سرمایه گذاری در بخش های تولیدی و صنعتی استان اردبیل به دلیل برخورد نامناسب و نبود حمایت لازم از سوی مسوولان دستگاه های اجرایی استان از سرمایه گذاری منصرف شده و در مناطق دیگر کشور و مناطقی که مورد مهر و محبت مسوولان قرار گرفته اند سرمایه گذاری کرده اند.
وی افزود: در بسیاری از موارد نیز سرمایه گذاران بخش خصوصی به علت گرفتار شدن در بوروکراسی دست و پاگیر استان اردبیل حتی در نیمه راه سرمایه گذاری کار را رها و از ادامه کار خود در این استان پشیمان شده اند.
وی گفت: انتظار می رود مسوولان اجرایی در رده های استانی و شهرستانی با تغییر این رویه و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی زمینه را برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سطح کلان و خرد آماده کرده و به توسعه اقتصادی که زیربنای توسعه اجتماعی و سیاسی در جامعه است کمک کنند.
وی از فراهم شدن زمینه پرداخت یک هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان اردبیل خبر داد.
وی افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان خلخال 50 درصد از این اعتبار در نظر گرفته شده می تواند توسط بخش خصوصی در شهرستان خلخال و در ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی اشتغال زا هزینه شود.
خدابخش گفت: متاسفانه سرمایه گذاری کلانی در توسعه اقتصادی استان در گذشته صورت نگرفته و زمانی که می توانستند کارخانه ها و واحدهای بزرگ صنعتی اشتغال زا در مناطق مختلف استان ایجاد کنند بسیاری از فرصت های سرمایه گذاری در استان را از دست
داده اند.
وی با رد نظر اول زیر ساخت بعد سرمایه گذاری افزود: در بسیاری از مناطق صنعتی کشور زیر ساخت ها پس از حضور سرمایه گذران بخش خصوصی در منطقه ایجاد شده است.
استاندار اردبیل بیان کرد: با طرح سخنان ناامید کننده از سوی مسوولان از جمله مشکل نبود زیرساخت لازم در مناطق مختلف استان فرصت سرمایه گذاری بخش خصوص را در استان از این افراد نگیریم.
وی گفت: مسوولان دستگاه های اجرایی و یا بانک های عامل با استفاده از ابزارهای قانونی در دست خود به راحتی قادر به قفل و از کار اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی فعال استان به بهانه های مختلف تاخیر در پرداخت بدهی و یا عمل نکردن به تعهدات هستند.
وی افزود: سوال اینجا است که آیا با تعطیلی یک واحد تولیدی و بیکار شدن افراد شاغل در آن مشکلی از مشکلات اقتصادی جامعه حل خواهد شد و یا با این کار به تعداد بیکاران اضافه شده و زمینه جرم در جامعه افزایش خواهد یافت و این در حالی است که ایجاد یک شغل
می تواند از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.
7119/594/593
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن