تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815182135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنگره شهدا فرصتی مناسب برای استفاده از استعداد و اعتقادات شهیدان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کنگره شهدا فرصتی مناسب برای استفاده از استعداد و اعتقادات شهیدان است گرگان - ایرنا- معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: کنگره شهدا یک فرصت برای استفاده از استعداد ها و اعتقادات شهیدان است و نقطه اوج برای نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس می باشد.


سردار ˈعلی ناظریˈ در نشست هم اندیشی نویسندگان استان گلستان در خصوص اجلاسیه بزرگداشت چهار هزار شهید گلستان با بیان اینکه شهدا قبل و بعد از دفاع مقدس نیز حماسه ساز بودند، تصریح کرد: ما امروز در قبال شهدا وظایفی داریم و کنگره شهدا زمینه و بستر مناسبی در این راستا مهیا می سازد.
وی اظهار کرد: هدف از نشست این است که بگوییم در تاریخ معاصر زمانی که به مردم میدان داده شده است حماسه سازی کرده اند و این حماسه در هشت سال دفاع مقدس با اهدای خونشان متجلی شده است.
سردار ناظری با بیان اینکه امام (ره) زمینه ساز حضور مردم در میادین انقلاب و مبارزه بودند، اضافه کرد: امام(ره) با اعنماد به مردم زمینه این اقدام را فراهم کرده و اگر چه در هشت سال دفاع مقدس به اهداف آرمانی خود نرسیده ایم ولی منجر به دفع تجاوز و خفظ استقلال و خاک میهن شد.
معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به صلابت مردم در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس الگوی درستی برای شکوفایی قدرت مردم بود و باعث شد قدرت آنان تجلی یابد.
وی با بیان اینکه، این قدرت قابل تحقق است و باید بازسازی شود، اظهار کرد: مردم ما در هشت سال دفاع مقدس با نگاه به درون و دست خالی در برابر دشمنان تا دندان مسلح حماسه ساختند.
سردار ناظری همچنین گفت: تالیف و نشر آثار در کنگره شهدا نقطه آغاز برای شکوفایی نویسندگان است و باید به سطح کیفی و شکل محتوایی آثار نویسندگان توجه خاصی شود.
وی به دستاوردهای نشر آثار در کنگره شهدا نیز اشاره کرد و گفت: چگونگی ادامه راه شهدا و انقلاب اسلامی ،ایجاد انگیزه در نویسندگی دفاع مقدس و همچنین تجدید نظر در بعضی از اقدامات با استفاده از آثار و سندهای موجود در کنگره از دستاوردهای مهم دراین بخش است.
براساس اعلام روز یکشنبه سپاه نینوا گلستان، نشست هم اندیشی نویسندگان گلستان و تالیف ونشر اسناد اجلاسیه بزرگداشت 4000هزار شهید استان با حضور جمعی از نویسندگان مطرح کشوری و استانی روز پنجشنبه برگزار شده است.
601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن