تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815466189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین امنیت مردم از اساسی ترین وظایف حاکمیتی است/ کرایه های قدس فعلا افزایش نمی یابند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران فردی اعلام کرد:
تامین امنیت مردم از اساسی ترین وظایف حاکمیتی است/ کرایه های قدس فعلا افزایش نمی یابند
قدس - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان قدس با اشاره به افزایش قیمت حاملهای انرژی گفت: کرایه های وسایل نقلیه عمومی فعلا در قدس افزایش نمی یابد و تامین رضایت عمومی و ایجاد آرامش در جامعه از اساسی ترین وظایف مدیران است.



به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اهمیت ویژه موضوع حمل و نقل و ترافیک و لزوم نظارت بر یگان های حمل و نقل عمومی شهروندان شهرستان قدس، نورمحمد فردی فرماندار قدس صبح امروز بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده از یگان های حمل و نقل عمومی تاکسیرانی و اتوبوسرانی سطح شهر بازدید کرد.

طی این بازدید که با فراخوان مدیران مجموعه های تاکسیرانی، اتوبوسرانی و روسای خطوط حمل و نقل صورت پذیرفت، جزئیات عملکرد این مجموعه ها مورد بررسی قرار گرفت و میزان رضایتمندی مردم نیز از عملکرد آن ها پیگیری شد.

فرماندار شهرستان قدس در حاشیه این بازدید به خبرنگار مهر گفت: تامین رضایت عمومی و ایجاد آرامش در جامعه شهروندی از اساسی ترین وظایف مجموعه مدیرات شهرستان است لذا باید با توجه به اقدامات زیربنایی و ساختاری دولت تدبیر و امید در خصوص تحقق شاخصه های اقتصادی و اجرایی شدن موارد قانونی مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها، تمامی مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی موظف و مکلف به رعایت نظم و اشاعه آرامش اجتماعی هستند.

نورمحمد فردی افزود: زیرا این تحول اقتصادی و میزان افزایش قیمت حامل های انرژی موجب تامین بستر اصلی ساختارهای اجتماعی در آینده خواهد بود و مردم باید به این اطمینان برسند که این اقدامات مدیریتی در راستای رسیدن آن ها به حقشان و ایجاد جامعه ای برخوردار در تمامی زمینه های اقتصادی، فرهنگی و رفاهی است.

افزایش قیمت کرایه ها زیر نظر استانداری انجام می شود

وی تصریح کرد: با توجه به سطح سنجی کارشناسات در خصوص تغییر قیمت کرایه های وسایل حمل و نقل عمومی، فعلا این اتفاق نمی افتد تا با اعلام نظر مجموعه استانداری  و تبیین و تشریح بسترهای لازم افزایش قیمت، لیست قیمت های جدید یگان های حمل و نقل اطلاع رسانی خواهد شد.

وی بیان کرد: اگر به هر دلیلی هر یک از عاملان یگان های حمل و نقل به طور مستقل و بدون هماهنگی مجموعه حاکمیتی اقدام به افزایش قیمت نمایند، به طور جدی با متخلفان برخورد خواهد شد.

طی این بازدید که حدود 3 ساعت به طول انجامید فرآیند عملکردی یگان های حمل و نقل عمومی از منظر کیفی و کمی مورد ارزیابی قرار گرفت و فردی عنوان کرد: این روند مطلوب و در حد خواسته و نیازهای مردم شهرستان می باشد.

وی همچنین از نزدیک در جریان مشکلات شخصی رانندگان قرار گرفت و تدابیری را برای حل مشکلات آن ها اتخاذ کرد تا با بوجود آمدن آرامش برای این افراد بستر مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ایجاد شود.


۱۳۹۳/۲/۶ - ۱۵:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن