تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815152618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كسب ركورد توليد در واحدهاي احياء مستقيم و آهك سازي فولاد مباركه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان عبدی خبر داد:
كسب ركورد توليد در واحدهاي احياء مستقيم و آهك سازي فولاد مباركه
اصفهان - خبرگزاری مهر: مدير ناحيه آهن سازي فولاد مبارکه گفت: کارکنان واحدهاي احياء مستقيم و آهك سازي فولاد مبارکه موفق شدند در اولين ماه از سال جديد به ركوردهاي جديدي دست يابند.



به گزارش خبرنگار مهر، رحيم عبدي در اين رابطه اظهار داشت: کارکنان واحدهاي احياء مستقيم 1 و 2 فولاد مباركه در فروردين ماه سال جاري با توليد 584 هزار و 656 تن آهن اسفنجي به اولين رکورد ماهانه در سال 93 دست يافتند. وی رکورد ماهانه قبلي اين واحدها را مربوط به خرداد ماه سال گذشته و به ميزان 568 هزارو 577 تن اعلام کرد.  مدير ناحيه آهن سازي  فولاد مبارکه با بيان اينکه روند توليد در مدولهاي A تا E  نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش يافته است افزود: صنعت‌گران مدول F نيز موفق به كسب ركورد جديد ماهيانه توليد آهن اسفنجي به ميزان 90 هزارو 615 تن شدند ضمن اينکه ركورد قبلي ماهيانه توليد اين مدول‌90 هزارو 230 تن و مربوط به فروردين 1388 بوده است. وی در توضيح جزئيات بيشتر چگونگي دست يابي به اين رکورد افزود:‌ بخشي از اين رکورد ماهانه توليد به‌دست تلاشگران مگامدول A واحد احياء مستقيم 2 بدست آمد به نحوي که کارکنان اين قسمت موفق شدند در فروردين ماه به توليد 121 هزار و 845 تن آهن اسفنجي دست يابند اين در حاليست که رکورد قبلي اين مگا مدول 120 هزارو 475 تن و در شهريور ماه 92 حاصل شده بود. مدير ناحيه آهن سازي در بخش ديگري از اين خبر به ركورد شكني كاركنان واحد آهك سازي در اين ناحيه اشاره كرد و افزود: در اولين ماه از سال 93 جهادگران واحد  آهک سازي فولاد مبارکه همانند ساير نواحي شرکت موفق شدند با توليد 30 هزارو 352 تن آهک به رکورد ماهانه جديدي دست يابند. وی تصریح كرد: ركور قبلي توليد آهک 30 هزارو 296 تن و در مرداد ماه سال گذشته حاصل شده بود. وي با ذکر اين مطلب که با اين ميزان توليد نسبت به مدت مشابه سال قبل 56 تن آهک بيشتر توليد شده است، موفقيت‌هاي حاصل شده در ناحيه آهن سازي را حاصل تلاش جمعي کارکنان شاغل در خطوط توليد، تعميرات و پشتيباني و همچنین كاهش توقفات برنامه‌ريزي شده و اضطراري و رعايت دستورالعمل‌هاي توليد خواند و از آنها قدرداني كرد.

ثبت رکورد توليد ماهانه تختال در ناحيه فولادسازي و ريخته گري مداوم بهرام زماني همکاران ناحيه فولادسازي و ريخته گري مداوم با عزمي راسخ و قابل تقدير در ادامه رکورد شکني‌هاي روزانه، ماهانه، و سالانه درسال 1392 ،در فروردين ماه سال جاري نيز توانستند توانايي و تعلق سازماني خويش را به اثبات برسانند و به توليد 505 هزارو 248 تن تختال دست يابند. وی با تاييد اين خبر و با بيان اين مطلب که تلاشگران اين ناحيه موفق شدند،همزمان با ثبت رکورد کمي به رکورد کيفي فولاد خام نيز دست يابند، رکورد قبلي توليد ماهانه تختال در ناحيه فولادسازي و ريخته‌گري مداوم را به ميزان 502 هزارو 700 تن و مربوط به خرداد ماه 1392 خواند. مدير ناحيه فولادسازي فولاد مبارکه در ادامه تصريح کرد: نکته حائز اهميت در نتايج اخير کميت توليد فراتراز ظرفيت هاي اسمي پيش بيني شده در توسعه‌هاي به ثمر رسيده است به‌گونه‌اي که درتوسعه به ثمر رسيده با ظرفيت اسمي 5 ميليون و 400 هزارتن در سال، توان توليد معادل سالانه 6 ميليون تن حاصل شده .اين در حالي است که توسعه هاي آتي نيز همزمان با توسعه کاري در شرايط کاملاً ايمن در حال انجام است. وي با تاکيد بر اين مطلب که اينگونه نتايج افتخار آميز حاکي از توانايي،تعصب ملي و تعهد به حصول اهداف سازماني در مجموعه همکاران ناحيه فولادسازي و ريخته‌گري مداوم مي‌باشد،اظهار اميدواري کرد در سايه راهبردهاي مديريت عالي سازمان و تلاش مجدانه همکاران و همچنين به‌کارگيري شيوه هاي کارِگروهي در آينده نيز شاهد ثبت اينگونه موفقيت‌ها در آلبوم افتخارات شرکت فولاد مبارکه باشيم.

دستيابي به رکورد‌ توليد ماهانه درناحيه  نورد گرم مدير ناحيه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه اصفهان از دستيابي به رکورد توليد در خط نورد گرم در فروردين‌ماه 93 به ميزان  493 هزار و 286  تن کلاف گرم خبر داد. مختار بخشيان با اعلام اين خبر افزود : رکورد قبلي اين ناحيه مربوط به مرداد‌ماه 92 و به ميزان 490 هزار و 252 تن بود که تکرار اين رکوردها و دست يابي به اين ميزان توليد نشان دهنده پتانسيل بالا، نيروي انساني با انگيزه، هماهنگي بسيار خوب قسمتهاي مختلف توليد، پشتيباني و ستادي و حمايت مديريت عالي شرکت است. ايشان کسب اين موفقيتها و تداوم آن را در سايه الطاف الهي و مرهون همدلي و همکاري کارکنان سختکوش نورد گرم و حمايت هاي مديريت عالي شرکت و همراهي همه بخش هاي شرکت دانست و اظهار اميدواري نمود در سال جاري همچنان شاهد موفقيت هاي بيشتري در زمينه توليد کمي و کيفي باشيم.

کسب رکورد توليد در فولاد سازي و نورد پيوسته سبا به همت کارکنان ناحيه فولادسازي و نورد پيوسته سبا در فروردين ماه 1393 با توليد 81 هزار و 291 تن آهن اسفنجي درواحد احيا مستقيم شهيد شهبازي و توليد 64 هزار و 555 تن کلاف گرم در واحد نورد گرم، رکوردهاي جديدي در اين ناحيه به ثبت رسيد. احمد  احمديان مدير ناحيه فولادسازي و نورد پيوسته سبا ، کسب رکوردهاي بدست آمده را حاصل تلاش و همت جمعي کليه کارکنان اين ناحيه عنوان نمود و گفت : رکورد قبلي واحد احيا مستقيم شهيد شهبازي توليد 76هزار و 285 تن آهن اسفنجي مربوط به آبان ماه 1392 ، و رکورد قبلي واحد نورد گرم نيز به ميزان  64 هزار و42 تن کلاف گرم مربوط به  شهريور ماه 1391 است. وي کسب اين موفقيت ها را مرهون تلاش دلسوزانه کارکنان ، حمايت هاي مديريت شرکت ، جلوگيري از توقف هاي اضطراري و انجام به موقع و با کيفيت تعميرات ذکر نمود و اظهار اميدواري کرد در سايه حق تعالي و با تلاش بيشتر شاهد ثبت رکوردهاي جديد در آينده باشيم. احمديان در پايان از زحمات کارکنان تولید و تعمیرات، دفاتر فني توليد و تعميرات ، برنامه ريزي توليد و کنترل کيفي و کليه واحد هاي مرتبط تقدير و تشکر نمود.

كسب ركورد كيفيت در واحد قلع اندود با تلاش و همت پرسنل سخت كوش و متعهد واحد قلع اندود ، در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي دستیابی به ركورد كيفي محصولات توليدي واحد قلع اندود به ميزان 03/87 درصد در فروردين ماه 1393 محقق شد. اصغر اسماعيلي مديرناحيه نورد سرد با اعلام اين خبر گفت: ركورد قبلي كيفيت مربوط به آذر ماه سال 1392 به ميزان28/85 درصد بوده است كه در فروردين ماه امسال افزايش قابل ملاحظه اي داشته است. مدير ناحيه نورد سرد ، رسيدن به اين ركورد را نتيجه تلاش ، همت و تعهد پرسنل اين واحد دانست و افزود :با انجام فعاليتهاي مختلف در زمينه شناسايي عيوب ، رفع آنها و همچنين انجام فعاليتهاي مختلف تعميراتي و كاهش توقفات توسط پرسنل تعميرات و كنترل مداوم و مستمر كليه پارامترها در فرآيند واحد قلع اندود، اين واحد توانست ركورد كيفيت را بهبود بخشد. وی در پايان از کارکنان واحد قلع اندود، دفاتر فني توليد و تعميرات ، كنترل كيفي و واحدهاي سرويس دهنده به خاطر كسب اين ركورد  تقدير و تشكر نمود.


۱۳۹۳/۲/۶ - ۱۲:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن