تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814730093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان دراجرای مرحله دوم هدفمندی به وظایف خود به خوبی عمل کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسوولان دراجرای مرحله دوم هدفمندی به وظایف خود به خوبی عمل کنند قم ـ ایرنا ـ استاندار قم گفت: مسوولان امر در اجرای مرحله دوم هدفمندی به وظایفه خود به خوبی عمل کنند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈمحمد صادق صالحی منشˈ روز شنبه در سومین جلسه ستاد هدفمندی یارانه ها درقم افزود: گرانی، بی نظمی و برهم خوردن آرامش جامعه از چالش های پیش روی اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی است که باید مسوولان درجهت رفع نگرانی های مردم تلاش کنند.
وی با اشاره به مسوولیت مهم، مسوولان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری استان قم افزود: با توجه به گرانی سوخت، گرم شدن هوا و نارضایتی مسافران باید خدمات بهتری ارائه کرد.
صالحی منش با اشاره به مصرف بیشتر گاز سی ان جی از سوی خودروهای سواری بر مستمر و فوری بودن خدمات این جایگاهها تاکید کرد و افزود: خرابی ها و نواقص احتمالی باید با سرعت رفع شود.
وی با اشاره به اهمیت وظایف اداره کل صنعت، معدن و تجارت گفت: نباید شاهد کمبود هیچ کالایی در استان باشیم.
صالحی منش از احتکار کالاها از سوی برخی فروشندگان انتقاد کرد و افزود: اینکه فروشندگان برای قیمت های جدید منتظر باشند و از فروش کالاهای ضروری مردم خودداری کنند قابل قبول نیست و باید با این اقدامات برخورد شود.
وی با بیان اینکه قرار بود اجرای مرحله دوم هدفمندی طبق نظر دولت از اوایل بهمن ماه امسال باشد افزود: استانداران سراسر کشور به اتفاق با این طرح دولت مخالفت کرده و خواستار اجرای آن از اوایل اردیبهشت شدند که خوشبختانه دولت این نظر را پذیرفت.
صالحی منش گفت: اجرای مرحله دوم هدفمندی از اوایل بهمن ماه با توجه به گرانی طبیعی شب عید مشکلات مردم را در آستانه سال نو سنگین تر می کرد.
وی همچنین از همکاری نهادهای امنیتی و انتظامی برای برقراری آرامش آغاز مرحله دوم هدفمندی قدردانی نمود.
صالحی منش با بیان اینکه هدف اصلی اجرای طرح هدفمندی برقراری عدالت اجتماعی است افزود: سرمایه های عمومی کشور باید بالسویه و با توجه به اصل عدالت اجتماعی بین همگان توزیع شده و اینگونه نباشد که فقط قشر خاصی از متمولین از بهترین و بالاترین امکانات کشور استفاده کنند.
وی اجرای مرحله دوم هدفمندی را مصوبه مجلس ذکر کرد و افزود: دولت موظف به اجرای مرحله دوم است اما این اجازه را از مجلس دارد که اقشار پردرآمد را از دریافت یارانه حذف کند.
سومین جلسه ستاد هدفمندی یارانه های استان قم با حضور استاندار قم، معاونین استاندار و مدیران ادارات و اعضای کارگروه های هدفمندی یارانه های در سالن امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد.ک/2
569/ 550/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن