تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820857421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه ابرکوه:مردم در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها با دولت همراه کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خطیب جمعه ابرکوه:مردم در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها با دولت همراه کنند یزد- ایرنا - امام جمعه ابرکوه گفت: اجرای هدفمند کردن یارانه ها پُر فراز و فرود است و مردم باید با دولت همراهی کنند،و دولت هم با باید با سودجویان فرصت طلب در گران کردن ما یحتاج عمومی مردم برخورد کند .


به گزارش سروابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان باگرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس در سال 59 گفت: واقعه طبس راوی حکایتی از امداد الهی برای انقلاب و امام (ره) بود که بارها مانند آن را در عرصه های مختلف خصوصا در دوران دفاع مقدس مشاهده کرده ایم.
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: حمله نظامی آمریکا به ایران که در صحرای طبس زمینگیر شد، واقعه ای بود که نظامیان آمریکائی ماه ها برای آن تمرین کرده بودند و انجام و طراحی آن جوری هماهنگ شده بود که به نظرشان کاملا بی اشکال بود.
حسینی بیان داشت: مایلز کاپلند که از ماموران ماهر اطلاعات آمریکا و همکار روزولت در کودتای 28 مرداد 32 بود می گوید: در تهاجم به طبس شکست خوردیم و هدفمان تنها آزادی گروگان ها نبود بلکه نقشه کودتا ˈبرای سرنگونی رژیم ایرانˈ، هدف اصلی ما در این عملیات دلتا بود .
وی گفت: کارتر قبل از انجام عملیات مغرورانه می گفت که من به عنوان رئیس جمهور می خواهم به محض آزاد شدن افرادمان ایرانی ها را تنبیه کنم! واقعا به آنها ضربه بزنم، آنها باید بدانند که نمی توانند ما را به بازی بگیرند، اما پس از این شکست گفت که سال آخر ریاست جمهوری برای من، جهنم بود .
خطیب جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: آنها فکر می کردند با آزادسازی جاسوسان خود، آبروی از دست رفته خود را باز خرید می کنند و قدرت نظامی خود را به رخ جهانیان بکشند، غافل از آنکه دست قدرت الهی، طوفان شن به پا می کند و دسیسه آنهارا از بین می برد.
حجت الاسلام حسینی در ادامه به مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و گفت: اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها یک جراحی بزرگ در کشور است که یک ضرورت بود، مرحله اول آن در دولت قبلی کلید خورد و مرحله دوم آن در دولت یازدهم اجرا می شود .
امام جمعه ابرکوه بیان داشت: هدفمند کردن یارانه ها یک قانون است که باید اجرایی شود اما تمهیدات لازم را در برابری کردن سطح زندگی مردم با گرانی قیمت ها می طلبد، اجرای هدفمند کردن یارانه ها پُر فراز و فرود است و مردم باید با دولت همراهی کنند،و دولت هم با باید با سودجویان فرصت طلب در گران کردن ما یحتاج عمومی مردم برخورد کند .
وی افزود: دولت در مصرف بهینه مردم در بخش انرژی و نیرو فرهنگ سازی و سیاستگذاری و مدیریت کند نه اینکه هنوز هیچ نشده، قیمت ها را بالا ببرند؛ مصرف انرژی در کشورمان بسیار بالا و وحشتناک است، دولت اول برای پُر مصرف ها برنامه ریزی کند .
حسینی به حجم بالای ثبت نام کنندگان یارانه اشاره کرد و گفت: با وجود این همه تبلیغات در انصراف از ثبت نام یارانه بیش از 73 میلیون نفر ثبت نام کردند این اقدام پیام دارد که باید حمایت از نیازمندان و مددجویان تقویت شود .
وی گفت: انتظار ما از دولت این است که اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را در تراز عزت و کرامت و احترام ملت ایران قرار دهد، تا با تدبیر و هوشمندی دولت و ملت، مراحل تکمیلی و پایانی طرح، برای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی بخوبی و با موفقیّت سپری شود .
امام جمعه ابرکوه به روز جهانی کارگر در یازدهم اردیبهشت ماه نیز اشاره کرد و گفت: کشوری که در حال رشد و توسعه است باید زیر ساخت کاری و اقتصادیش قوی باشد تا طراحان و متفکران و کارشناسان اقتصادی بتوانند برای پیشرفت کشور در عرصه اقتصادی برنامه ریزی کنند .
حسینی به دیدار روز گذشته خود با مسئولان اداره تعاون اشاره کرد و گفت: در دیدار با مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کارگران و کارفرمایان اشاره کردیم که با راه افتادن کارخانجات سیمان و کاشی و فولاد و فعال شدن راه آهن، افق نوید بخشی را در بخش کار و رونق اقتصادی برای شهرستان داریم.
حسینی در پایان به حلول ماه مبارک رجب در یازدهم اردیبهشت ماه اشاره کرد و از عموم نمازگزاران خواست از این ایام نهایت استفاده و بهره معنوی را ببرند.ک2
7539/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن