تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813005024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات متناقض متهم به قتل درجلسه بازپرسي


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اظهارات متناقض متهم به قتل درجلسه بازپرسي
مرد ۵۳ساله اي که برادر بزرگش را به خاطر يک قطعه زمين موروثي به قتل رسانده بود پس از بيان اظهاراتي متناقض در اولين جلسه بازجويي، ارتکاب جنايت را پذيرفت.
آفتاب: به گزارش خراسان، متهم اين پرونده جنايي که پس از چند روز فرار با تنگ تر شدن حلقه محاصره پليس، خود را تسليم ماموران کلانتري خلق آباد مشهد کرده بود آخر هفته گذشته به شعبه ۸۰۵ مجتمع قضايي شهيد قدوسي مشهد منتقل شد تا زواياي پنهان اين پرونده را فاش کند.

وي که مقابل ميز قاضي ويژه قتل عمد نشسته بود ابتدا در تشريح چگونگي حادثه گفت: با برادرم به خاطر تکه زمين موروثي اختلاف داشتيم و پرونده ما نيز در دستگاه قضايي رسيدگي مي شد اما روز حادثه مطلع شدم که برادر بزرگم سرزمين رفته و تراکتوري را هم براي کار روي زمين هاي کشاورزي اجاره کرده است؛ بنابراين سوار موتورسيکلت شدم و به طرف زمين مورد اختلاف در اطراف روستاي خلق آباد رفتم. برادرم با ديدن من ناگهان دستش را به کمرش برد و يک اسلحه کلت کمري را بيرون کشيد و قصد داشت به سمت من شليک کند که گلوله در سلاح گير کرد و او نتوانست مرا بکشد من هم که وضعيت را اين گونه ديدم با چاقو به طرفش حمله کردم و پس از آن که چند ضربه به نقاط مختلف بدن برادرم زدم از محل فرار کردم.

وقتي متهم اين سخنان را بر زبان مي راند، قاضي موحدي راد پرسيد اما در تحقيقات ميداني و اظهارات شهود، نامي از سلاح برده نشده است و برادر شما نيز سلاحي به همراه نداشت. مقام قضايي در ادامه به راهنمايي و نصيحت متهم پرداخت تا براي رهايي از عذاب وجدان حقيقت ماجرا را بيان کند. پس از سخنان قاضي، اشک در چشمان متهم حلقه زد و در حالي که اشک هايش را پاک مي کرد ادامه داد: از وقوع اين حادثه تلخ خيلي پشيمانم اما ديگر پشيماني من سودي ندارد.

وي با عذرخواهي از مقام قضايي ادامه داد: دروغ گفتم، حقيقت ماجرا اين است که وقتي من سرزمين رسيدم مشاجره لفظي بين ما شروع شد البته او دستش را به طرف کمرش برد ولي چيزي در دست او نبود. آن روز من خيلي عصباني بودم و حال خودم را نمي فهميدم به خاطر همين هم با ۳ضربه چاقو او را نقش بر زمين کردم و از محل گريختم. در آن جا به جز راننده تراکتور کس ديگري نبود.

 متهم افزود: من به موادمخدر از نوع ترياک و شيره اعتياد دارم. البته برخي مواقع نيز شيشه مصرف مي کنم. مرد ۵۳ ساله که سابقه کيفري در ارتباط با موادمخدر نيز دارد در ادامه اعترافاتش و در پاسخ به قاضي که پرسيد آخرين بار کي شيشه مصرف کردي گفت: شب قبل از درگيري شيشه کشيدم اما روز حادثه هيچ چيزي مصرف نکرده بودم.

گزارش خراسان حاکي است: اظهارات متهم در حالي است که خانواده مقتول مدعي هستند او در ارتکاب جنايت همدست داشته و به تنهايي مرتکب قتل نشده است.

متهم در پايان اعترافاتش نيز گفت: پس از آن که فرار کردم چند روز را در باغ  هاي اطراف مشهد مخفي شدم و به طور پنهاني زندگي مي کردم که ديگر نتوانستم به فرار خودم ادامه دهم چون مي دانستم ماموران انتظامي به زودي مرا دستگير خواهند کرد.



تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن