تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816609447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید با اقتدار در حوزه های سیاسی و حقوقی دنیا حاضر شویم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر دادگستری: باید با اقتدار در حوزه های سیاسی و حقوقی دنیا حاضر شویم تهران - ایرنا - وزیر دادگستری گفت: باید قبل از هر چیزی با موضع اقتدار در حوزه های سیاسی و حقوقی در دنیا حضور یافته و صحبت کنیم تا جایگاه ملی کشور در عرصه های داخلی و خارجی تامین و حفظ شود.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، «مصطفی پورمحمدی» روز شنبه در چهارمین همایش ملی حقوق مالکیت ادبی و هنری و حقوق مرتبط با رویکرد ویژه به نقش سازمان های مدیریت جمعی در تالار وحدت افزود: در یک دنیای ظالمانه حضور داریم و باید با تمام قدرت، تمام توان و تفکر کارشناسانه و هوشمندانه از خود دفاع کرده، عقب نشینی نکنیم، جا نزنیم و قهر نکنیم و در تحقق شعارها صرفا به برخوردهای عصبی و عکس العمل های روانی بسنده نکنیم.
وی گفت: باید جدی در صحنه حضور یافته و از حق خود با قدرت در تمام عرصه ها دفاع کنیم.
پورمحمدی ادامه داد: حوزه بین الملل یک حوزه کارشناسی است و توان حقوقی می طلبد. بر این اساس از همه حقوقدانان کشور می خواهم تا در حوزه بین الملل و ابعاد حقوقی آن دقت و تلاش داشته باشند.
وزیر دادگستری با بیان اینکه در این حوزه نیازمند لشکری از حقوقدانان در عرصه بین المللی هستیم، افزود: برخی مشکلاتی که در این حوزه برای ما ایجاد می شود به این دلیل است که توان علمی و کارشناسی کافی نداریم. باید این حوزه را تقویت کنیم، البته این بدان معنی نیست که باید جا بزنیم و بایستیم؛ نباید عقب نشینی کنیم.
پورمحمدی تاکید کرد: باید به صحنه رفته و در صحنه کمبودها را برطرف کنیم. البته این نیز به این معنی نیست که همیشه می توانیم حق خود را کامل بگیریم زیرا دنیا، دنیایی است که با ظلم، قدرت، جوسازی و روابط ظالمانه تعریف و مدیریت می شود و باید در این دنیا قدرتمند بود.
وی در پاسخ به سووال خبرنگاری در زمینه انتصاب رییس کل دادگستری تهران گفت: انتصاب اسماعیلی به عنوان رییس کل دادگستری تهران از سال گذشته مطرح بوده است.
پورمحمدی ادامه داد: گزینه های مختلفی از سال گذشته برای دادگستری تهران مطرح شد و در نهایت ریاست قوه قضاییه به دیدار اسماعیلی رییس کل سازمان زندانها رسید و این بحث مطرح شد تا قبل از پایان سال وی به عنوان رییس کل دادگستری استان تهران منصوب شود در نهایت این موضوع به سال جدید منتقل شد.
وزیر دادگستری با بیان اینکه انتصاب اسماعیلی به دادگستری تهران موضوعی است که سابقه طولانی دارد، افزود: انتصاب وی در دادگستری تهران در حوزه قوه قضاییه، ارتقا محسوب می شود. درست است که سازمان زندانها در حوزه قضایی جای دارد، اما سطوح آن الزاما نباید مقام عالی قضایی باشد، اما ریاست کل دادگستری تهران از جایگاه بالایی برخوردار است.
به گفته وی، اسماعیلی جزو قضات خوب به شمار می آید و قبلا وی دادستان مشهد بوده و سوابق قضایی بسیار خوبی دارد.
پورمحمدی در مورد همایش امروز(شنبه) نیز گفت: اکنون تولید ناخالص داخلی در بسیاری از کشورها و همچنین درآمد ملی، بستگی زیادی به تولیدات فکری و اختراعات دارد. بر این اساس باید این حوزه را خوب فهمید و قوانین کاملی برای آن لحاظ کرد تا بتوانیم از این حوزه به خوبی دفاع کنیم.
پورمحمدی اضافه کرد: وزارت دادگستری به عنوان ریاست شورای سیاستگذاری حقوق مالکیت فکری تعیین شده، به همین دلیل تلاش می کنیم تا مشکلات حقوقی و کاستی ها در این حوزه برطرف و ترتیبات دفاع از این حقوق در محاکم و نهادهای بیرونی و حمایتی تنظیم شود.
وی تاکید کرد: این همایش بیشتر در راستای ارتقای نهادهای حمایتی که عموما مردم نهاد هستند برگزار شده تا با لحاظ کردن قوانین، حقوق این نهادها نیز لحاظ شود.
اجتمام(3) ** 9105 ** ل.الف.ی ** 1071
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن