تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815378364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خود مراقبتی عاملی مهم در پیشگیری از بیماری ها است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان حجت الاسلام خاتمی:
خود مراقبتی عاملی مهم در پیشگیری از بیماری ها است
زنجان - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با اشاره به شعار هفته سلامت با عنوان یک عمر سلامت با خود مراقتبی گفت: خود مراقبتی عامل مهم در پیشگیری از بیماری های مختلف است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی صبح شنبه در عیادت از بیماران بیمارستان ولیعصر زنجان، افزود: باید خود مراقبتی به خوبی فرهنگ سازی شود چرا که خود مراقبتی تا حد زیادی از پیشرفت بیماری ها جلوگیری می کند. وی اظهار داشت: سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت کامل ترین بسته حمایتی است. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مردم هنگام ابتلا به یک نوع بیماری به دلیل نبود پوشش حمایتی خاص هزینه های بالایی پرداخت می کنند ولی با ابلاغ یسیاستهای مقام معظم رهبری از این هزینه ها کاسته خواهد شد.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه همکاری اساتید، دانشگاهیان و نخبگان عرصه سلامت نقش تعیین کننده ای در دستیابی به اهداف ترسیم شده  دارد گفت:  ابلاغ سیاستهای مقام معظم رهبری در حوزه سلامت باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد. وی یادآور شد: تحقق سیاست های حوزه سلامت انقلاب بزرگی در بخش بهداشت و درمان به همراه خواهد داشت. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: توجه یه نظافت فردی یکی از آیتم های مهم در خود مراقبتی است بنابراین در دین اسلام هم به امر سلامت و نظافت بسیار سفارش شده است. حجت الاسلام خاتمی گفت: باید امر مهم خود مراقبتی توسط رسانه ها فرهنگ سازی شود چرا که رسانه ها در اذعان مردم نقش موثری دارند.

 


۱۳۹۳/۲/۶ - ۱۰:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن