تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820958577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در کتابخانه عمومی آغاجاری


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان منصوری خبر داد:
افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در کتابخانه عمومی آغاجاری
اهواز ـ خبرگزاری مهر: مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان از افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در کتابخانه عمومی آغاجاری خبر داد.



لفته منصوری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از راههای توسعه فرهنگی اهمیت دادن به مسأله کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه، خصوصا در میان جوانان و نوجوانان است و در حقیقت یکی از شاخص های مهم توسعه هر جامعه، افزایش سرانه مطالعه است.

وی افزود: وضعیت کتاب و کتابخوانی در ایران همواره یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بوده است، دغدغه هایی که ناشی از علاقه ایشان به کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه است. ایشان معتقدند که باید از هر فرصتی برای مطالعه بهره برد، پس باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردم به ویژه نسل جوان به مطالعه تشویق شوند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تصریح کرد: کتابخانه ها با توجه به رسالتی که بر عهده دارند با تشویق مردم به کتابخوانی و تسهیل دسترسی به منابع مفید و مورد نیاز می توانند گامی مهم در این عرصه بردارند و به همین جهت کتابخانه عمومی شهید مدنی آغاجاری با افتتاح نمایشگاهی با بیش از چهار هزار عنوان کتاب در نظر دارد دسترسی کتاب را برای عموم مردم هموار کند.

منصوری در پایان گفت: بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است و شهروندان می توانند از این نمایشگاه استفاده لازم را ببرند.

 


۱۳۹۳/۲/۶ - ۱۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن