تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820819758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع مشکلات کارگران در بخش ها ي مختلف ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۴۳ب.ظ)
حجت السلام ميرعمادي: رفع مشکلات کارگران در بخش ها ي مختلف ضروري است نماينده ولي فقيه در لرستان گفت:رفع مشکلات کارگران در بخش ها و حوزه هاي مختلف در راستاي رشد و توسعه اقتصادي کشور و گردش مطلوب و بهينه چرخ هاي توليد و اقتصاد کشور بسيار مهم و ضروري است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام و المسلمين سيداحمد ميرعمادي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته خرم آباد با اشاره به گراميداشت روز جهاني کار و کارگر، افزود: در سالي که با عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهاديˈ نامگذاري شده، نقش کارگران و جامعه کارگري کشور در تحقق اهداف و آرمان هاي اصولي اقتصاد مقاومتي و رفع مسايل و مشکلات اقتصادي موجود در کشور بسيار مهم و قابل توجه است.
وي اظهار کرد: برهمين اساس توجه به جامعه کارگري کشور و رفع مشکلات اين قشر در بخش ها و حوزه هاي مختلف در راستاي رشد و توسعه اقتصادي کشور و گردش مطلوب و بهينه چرخ هاي توليد و اقتصاد کشور بسيار مهم و ضروري است.
امام جمعه خرم آباد در ادامه به سالروز واقعه طبسش و شکست مفتضحانه آمريکا در اين رويداد اشاره کرد و افزود: واقعه طبس نمونه اي از قدرت لايزال الهي و عنايت ويژه پروردگار به ملت فهيم ، آگاه و مسلمان ايران اسلامي است.
وي تصريح کرد: در اين واقعه مهم تاريخي، همگان شاهد بودند که در سايه توجهات حضرت حق و ايستادگي و مقاومت ملت در برابر استکبار جهاني و زورگويي هاي دولت هاي استعماري، هيمنه و قدرت پوشالي آمريکا در هم شکسته شد.
نماينده ولي فقيه در لرستان گفت: واقعه طبس يکي از رويدادهاي مهم و تاريخي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران است که موجب عزت و افتخار اين ملت در مسير کسب استقلال و آزادي و مقاومت در برابر ظلم و جور قدرت هاي زورگو و زياده خواه جهاني شده است.
حجت الاسلام ميرعمادي با تاکيد بر اينکه ملت ايران همواره در برابر استکبار جهاني ايستاده است، اظهار کرد: واقعه طبس مهم ترين شکست تاريخي آمريکا در مقابله با ملت آگاه و فهيم ايران اسلامي است.
وي اظهار داشت: آمريکا سعي داشت پس از واقعه پيروزي انقلاب و اشغال لانه جاسوسي آن کشور در ايران، به نيت خود از ملت ايران و انقلاب اسلامي انتقام بگيرد اما همگان شاهد بودند که اين اقدام نابخردانه آن کشور در سايه الطاف الهي منجر به شکستي خفت بار براي دولتمردان و نظاميان آمريکايي شد.
وي با بيان اينکه واقعه اشغال لانه جاسوسي از افتخارات جوانان ايراني در راه مبارزه با استعمار و استعمارگران است، افزود: برخي افراد وابسته اين اقدام دانشجويان را کاري نادرست مي دانستند و قصد دلجويي از آمريکا را داشتند ولي دنيا بايد بداند که اين اقدام از افتخارات ملت ايران در مسير شکستن دنياي پوچ و کاخ لرزان استکبار جهاني است.
به گفته وي، هدف آمريکا از براه انداختن واقعه طبس و تهاجم نظامي به ايران اسلامي، سرنگوني انقلاب اسلامي و به رخ کشيدن قدرت نظامي خويش بود که اين ترفند با عنايت الهي همچون يکي از معجزات بزرگ خداوند در صدر اسلام و در جريان مبارزه با دشمنان دين مبين اسلام، منجر به شکست دشمنان اسلام و مسلمين شد.
امام جمعه خرم آباد گفت: در واقعه طبس و به خواست خداوند يکي از قدرت هاي بزرگ و برتر جهاني در عرصه هاي سياسي و نظامي به صورتي خفت بار شکست خورد و در برابر قدرت ايمان و اراده مردم انقلابي و استقلال طلب ايران اسلامي، سرنگون شد.
نماينده ولي فقيه در لرستان همچنين با اشاره به فرارسيدن سالروز تاسيس شوراهاي اسلامي شهر و روستا نيز گفت: شوراهاي اسلامي يکي از نمادهاي بارز دخالت و نقش آفريني مردم در عرصه مديريت اجتماعي و مديريت هاي محلي است.
امام جمعه خرم آباد گفت: اعضاي شوراها بايد در راستاي خدمت رساني بهينه به مردم ضمن پرهيز از سياسي کاري و طايفه گري و باند بازي تنها براي خدمت به مردم و توسعه و عمران شهري تلاش کنند.
وي تاکيد کرد: تحقق اين مهم براساس رهنمودهاي مقام معظم رهبري، نيازمند عزم ملي و مديريت جهادي است و همه مردم به ويژه مديران شهري و اعضاي شوراهاي اسلامي بايد با تبعيت از فرامين رهبر معظم انقلاب با عزمي ملي و مديريت جهادي در راستاي توسعه و عمران کشور گام بردارند













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن