تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820971068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت در قبال مساله نمایندگی ایران در سازمان ملل خوب ایستادگی کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه قشم: دولت در قبال مساله نمایندگی ایران در سازمان ملل خوب ایستادگی کرده است قشم – ایرنا – امام جمعه قشم گفت: دولت در قبال مساله نمایندگی ایران در سازمان ملل خوب ایستادگی کرده و مواضع رهبری و ملت ایران را در این خصوص به درستی درک کرده است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه دوم نماز جمعه این هفته قشم افزود: ما از دولت بخاطر این موضع گیری تشکر می کنیم ولی به کسانی که در گوشه و کنارحرف هایی در باره موضوع گروگان گیری و ارتباط آن با معرفی نماینده ایران در سازمان ملل می زنند، هشدار می دهیم که مواظب حرف های خودشان باشند.
وی با تاکید براینکه دولت آمریکا باید بخاط تحمیل هشت سال جنگ به ملت ایران، سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران، تحریم ظالمانه ایران و دهها موارد دیگر از ایرانیان عذرخواهی کند، تصریح کرد: ملت ما چون ایمان به خدا دارد دست برتر در این موضوع دارد و بطور قطع از این مساله سربلند بیرون خواهد آمد.
خطیب نماز جمعه این هفته قشم در بخش دیگری از این خطبه با محکوم کردن مواضع غربی ها در خصوص انتخابات سوریه، این مواضع را نشانه دوگانگی و تناقض در رفتار و گفتار آنها خواند و درخصوص پنجم اردی بهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس هم گفت: نیروهای آمریکایی که برای آزادسازی گروگان ها و کودتا بر علیه جمهوری اسلامی در صحرای طبس پیاده شده، ولی در اثر طوفان شن مجبور به فرار شدند، نمی دانستند که انقلاب اسلامی ایران فراتر از معادلات مادی آنهاست.
امام جمعه قشم همچنین با گرامیداشت 9 اردیبهشت سالروز تشکیل شوراهای شهر و روستا، تفاهم و همدلی بین اعضای شوراها، برقراری ارتباط دائمی با مردم، عمل به قانون و ارائه خدمات مناسب به مردم را از مهم ترین وظایف این شوراها دانست.
حجت الاسلام جوکار با اشاره به 10 اردیبهشت، روز ملی خلیج فارس نیز گفت: خلیج فارس هویت ملی و تاریخی ملت ایران است و نقطه اشتراک و وحدت همه ایرانیان بشمار می رود و کسی حق ندارد در باره نام و جزایر آن ادعای نابجا بکند.
وی همچنین فرا رسیدن سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس را گرامی داشت و با اشاره به بزرگداشت روز و هفته کار و کارگر به تفصیل درباره فضیلت کار در اسلام و جایگاه والای کارگر در جامعه اسلامی سخن گفت و کارگران را تحقق بخش اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی خواند.
امام جمعه قشم در آغاز خطبه دوم با گرامی داشت فرا رسیدن ماه رجب، این ماه را بهترین فرصت برای خودسازی و آن را دروازه ورود به ماه مبارک رمضان خواند و با اشاره به سالروز میلاد پربرکت امام محمد باقر(ع) در اول ماه رجب، آن امام همام را بانی نهضت علمی در میان مسلمان ها دانست.ک/2
1871/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن