تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812607177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه پاسداران شجره طیبه انقلاب و بازوی محکم ولایت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سپاه پاسداران شجره طیبه انقلاب و بازوی محکم ولایت است فیروزکوه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه گفت: سپاه شجره طیبه انقلاب اسلامی و بازوی محکم ولایت مطلقه فقیه است.


به گزارش عصر جمعه ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈشکرالله حسن پورˈ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته شهرستان فیروزکوه، با اشاره به پشت سر گذاشتن روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارکرد: تاسیس این نهاد مقدس نشان از آینده نگری امام راحل و بینش و بصیرت بالای ایشان داشت.
وی گفت: با وجود ارتش و دیگر دستگاه های امنیتی در ابتدای پیروزی انقلاب، اما به دلیل سرسپردگی برخی از آنان به رژیم منحوس پهلوی مورد اعتماد نبودند و بر این اساس فرمان تاریخی امام راحل در تاسیس سپاه صادر شد.
حجت الاسلام حسن پور تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری ˈسپاه پاسداران نور چشم و عضو اصلی انقلاب است که از بطن انقلاب روئیده و به کمال رسیده استˈ.
وی خاطرنشان کرد: کمک به اجرای امور انتظامی و امنیتی، کنترل، تعقیب و دستگیری عوامل ضد انقلاب، مبارزه مسلحانه علیه جریان های مسلحانه ضد انقلاب، همکاری و هماهنگی با نیروهای مسلح و دفاع در برابر قوای بیگانه، بخشی از وظایف سپاه در ابتدای انقلاب بود.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه تاکید کرد: سپاه تنها حامی امام امت در دوران 10 ساله حیات ایشان پس از پیروزی انقلاب بود که با انجام صحیح ماموریت ها، اعتماد مردم روز به روز به آن بیشتر شد.
وی افزود: امروز و با گذشت 35 سال از عمر پربرکت انقلاب، شکوفایی و عظمت این نهاد با تمامی وجود احساس می شود و بر این اساس دشمنی ها با آن نیز افزایش یافته است.
حجت الاسلام حسن پور اضافه کرد: زمزمه هایی نظیر ادغام سپاه با سایر نهادهای نظامی و نیروهای مسلح، از جمله دسیسه های دشمنان برای برداشتن این سد بزرگ فرارویشان بود که با درایت مقام معظم رهبری امیدشان به یاس تبدیل شد.
وی بیان کرد: امروز به ماموریت های سپاه افزوده شده که از جمله آنها می توان در حوزه سپاه و امنیت پرواز، سپاه و دفع گروهک ها، سپاه و سازندگی و سپاه و حفاظت از شخصیت های مؤثر و برجسته انقلاب اشاره کرد که بحمدالله در تمامی عرصه ها به خوبی درخشیده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه در خاتمه خاطرنشان کرد: سپاه شجره طیبه انقلاب اسلامی است و سپاهیان باید ضمن صیانت از این امانت، آن را به درستی به آیندگان منتقل کرده و بازوی محکمی برای ولایت فقیه باشند.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن