تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805505971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتح‌الله‌زاده:فروش 15% سهام استقلال کذب است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فتح‌الله‌زاده:فروش 15% سهام استقلال کذب است
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: خبر فروش 15 درصد از سهام باشگاه استقلال به مبلغ 3ميليارد تومان کذب محض است.

 علي فتح‌الله‌زاده در خصوص اعلام فروش 15 درصد از سهام باشگاه استقلال به مبلغ 3 ميليارد تومان گفت: اين خبر کذب محض است و عده‌‌‌اي با اين خبرهاي حاشيه‌‌اي قصد ضربه زدن به استقلال را دارند. ما در استقلال نه سهام فروخته‌ايم و نه وامي گرفته‌ايم. من اصلاً نمي‌توانم سهام باشگاه استقلال را بفروشم.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سؤال که اما در برنامه ورزش و مردم اين خبر اعلام شد، افزود: من پشت خط اين برنامه نرفتم و چيزي هم در اين باره مطرح نکردم اما يک سايت غير معتبر اين خبر را اعلام کرده که متأسفانه در اين برنامه هم به آن استناد شد و خبر آن را پخش کردند.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص بحث شفاف‌سازي در فوتبال و انتشار ارقام دريافتي بازيکنان استقلال و پرسپوليس اظهار داشت:‌ من هم مثل امير قلعه‌نويي معتقدم که شفاف‌سازي کار خوبي است و از 150 نماينده مجلسي که از اين شفاف سازي ها تشکر کردند، قدرداني مي‌کنم اما من هم مثل سرمربي تيمم اعتقاد دارم که اگر قرار است شفاف‌سازي صورت گيرد اين شفاف‌سازي بايد همه جا باشد. روي صحبت من با نمايندگان مردم تهران در مجلس شوراي است که مردم پايتخت به آنها رأي داده‌اند تا در همه حوزه‌ها حامي آنها و شهرشان باشند اما آقايان نماينده حالا که به دو تيم پايتخت حمله مي‌شود بياييد و از تيم‌هاي تهراني دفاع کنيد چرا که من مي‌دانم هستند تيم‌هاي شهرستاني که دو برابر ما هزينه کرده‌اند.

وي ادامه داد: ما از روز اول هم به دنبال شفاف‌سازي بوديم و دوست داشتيم اين اتفاق بيفتد و براي همين هم ليست‌مان را منتشر کرديم و حتي امير خادم که با من زاويه دارد نسبت به شفافيت ليست ما قدرداني کرد. حالا پاداش اين شفافيت ما چه بوده است؟

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: من براي پيگيري اين شفاف‌سازي مي‌مانم و خودم پيگير کارها هستم اما يک مسئله‌اي که وجود دارد اين است که اگر بگويم در استقلال مي‌مانم که آقايان مدعي مي‌شوند من از در بيرون افتادم اما از پنجره وارد شدم و اگر هم بگويم از استقلال مي‌روم دوستان ادعا مي‌کنند که فراري شده‌ام. در اين چند روز چند هزار ايميل، تماس و پيامک داشتم و هواداران به شدت نگران وضعيت استقلال هستند البته من باز هم تأکيد مي‌کنم که تيم‌هايي بودند که دو برابر ما هزينه کردند اما کسي به سراغ آنها نمي‌رود.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا قلعه‌نويي در استقلال باقي مي‌ماند و يا از اين تيم جدا مي‌شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته ما قهرمان ليگ برتر شديم و قبل‌تر از آن هم قهرماني جام حذفي را به دست آورديم اما مي‌گويند وضعيت استقلال خراب است. سؤال من اين است که اگر ما وضعيت‌مان خراب است چطور امسال هم در روز آخر در کورس قهرماني بوديم؟ باز هم مي‌گويم که بايد وضعيت من در استقلال مشخص شود تا بگويم قلعه‌نويي در استقلال باقي مي‌ماند يا نه. من هيچ ادعايي ندارم اما مي‌گويم اگر در استقلال باقي بمانم با اين تيم نتيجه مي‌گيرم اما قلعه‌نويي در استقلال مي‌ماند.

وي درباره اينکه فکر نمي‌کنيد قلعه‌نويي هم به دليل اظهارات تندي که انجام داده گزينه بعدي وزارت ورزش باشد که به سراغش مي‌روند، افزود: من هم همين احساس را دارم. اما اگر خودم از استقلال بروم باز هم به اين تيم کمک مي‌کنم هرچند که تکرار مي‌کنم استقلال خراب نشده اما چه کنم که اگر از اين تيم بروم مي‌گويند من فراري شده‌ام و اين در شأن يک مديرعامل نيست که 7 قهرماني آورده و براي استقلال کمپ درست کرده است.

مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال که فکر نمي‌کنيد اعلام قيمت کمپ استقلال براي خودتان مشکل‌ساز شده، تصريح کرد: اين کمپ مگر براي پدر من است؟اگر هم حرفي زدم آن را ارزش‌گذاري کردم و اسناد واقعي را منتشر خواهم کرد تا مردم واقعيت‌ها را ببينند. اگر وزارت ورزش دوست ندارد ارزش کمپ را بگويم مسئله‌اي نيست اعلام مي‌کنم تا وزارت راه و شهرسازي آن را پس بگيرد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سؤال که اين صحبت‌هاي شما نشان مي‌دهد دوست داريد در استقلال بمانيد، گفت: شک نکنيد که اگر استقلال در ليگ قهرمان شده بود از اين تيم مي‌رفتم اما استدلال من اين است که اگر در اين شرايط از تيم بروم مي‌گويند فراري شده و من هم حرفي ندارم اما اگر در استقلال بمانم اين تيم را خواهم ساخت.

مديرعامل باشگاه استقلال درباره شايعه بازگشت سيد مهدي رحمتي به تيم ملي خاطرنشان کرد: اعتقاد من اين است که تيم ملي در شرايط فعلي از نبود يک دروازه‌بان شش دانگ رنج مي‌برد و به صلاح کي‌روش است که شرايط را بسنجد و رحمتي را به تيم ملي دعوت کند شما بازي‌هاي اول تيم ملي را ببينيد تا متوجه شويد که رحمتي کمک زيادي کرد تا تيم ملي راهي جام جهاني شود و فکر مي‌کنم که حق اوست در جام جهاني حضور داشته باشد.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/02/05 14:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن