تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820402834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش پياده روي خانوادگي در بهشهر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال
همايش پياده روي خانوادگي در بهشهر برگزار شد
بهشهر - خبرگزاری مهر: همزمان با هفته سلامت و به منظور نهادینه کردن ورزش های همگانی، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در بهشهر برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با پنجمين روز از هفته سلامت همایش پیاده روی خانوادگی به همت ادارت شهرستان بهشهر  و با ميزباني شبكه بهداشت و درمان و ورزش همگاني اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

این مراسم با هدف نهادينه كردن سلامت و توجه به امر ورزش همگاني از پارك ملت بهشهر به سمت غارهوتو با حضور پر شور و بي نظير مردم بهشهر برگزار شد.
مدير شبكه بهداشت و درمان بهشهر در حاشيه اين مراسم به خبرنگار مهر گفت: توجه به ورزش سالم، توجه به سلامت جامعه است كه همه باید در گسترش ورزش در جامعه تلاش کنیم.

محمد تقي صالح طبري پیش از ظهر جمعه در حاشیه این مراسم با اشاره به  شعار هفته سلامت “یک عمرسلامتی با خود مراقبتی ” افزود:  با  فرهنگ سازی در این حوزه می توان میزان مراجعه به پزشک  و مصرف دارو در جامعه را کاهش و سلامتي را افزايش داد.

وي بيان داشت: نهادینه کردن و فرهنگ سازی در حوزه ورزشهای همگانی، ایجاد جامعه ای سالم و بانشاط است كه بايد در تمام ايام مورد توجه قرار گيرد.

صالح طبري ادامه داد: خوشبختانه در هفته سلامت امسال برنامه هاي مناسبي در سطح شهرستان برگزار شده است كه برگزاري نشست خبري، همايش، كارناوال بهداشتي، نمايشگاه سلامت و صنايع غذايي، توزيع بروشورهاي سلامت در بين اقشار جامعه از جمله اين موارد بوده است.


۱۳۹۳/۲/۵ - ۱۳:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن