تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815350785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیردفاع آلمان برضرروت حل فوری بحران سوریه تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیردفاع آلمان برضرروت حل فوری بحران سوریه تاکید کرد بیروت – ایرنا – وزیر دفاع آلمان بر ضرورت حل فوری بحران سوریه و ایجاد راه حلی در این زمینه تاکید کرد و گفت که راه حل این بحران باید داخلی و با کمک جامعه جهانی باشد.


به گزارش روز جمعه ایرنا، « اورسلا فوندرلاین» در سفری کوتاه به لبنان با مقامات این کشور دیدار وبر آمادگی کشورمتبوعش برای حمایت از لبنان از جمله کمک به ارتش این کشور بویژه درعرصه دریایی تاکید کرد.
وی که در پایان برنامه های کاری خود پنجشنبه شب بیروت را ترک کرد، در گفت وگویی کوتاه با خبرنگاران تصریح کرد: آلمان آماده است درسه عرصه اساسی به لبنان از جمله حمایت از نیروهای « یونیفل » برای آموزش نیروهای ارتش لبنان بویژه درخصوص حمایت از مرزهای دریایی و همچنین انتقال تجربیات برای مقابله با خطرهای سلاح های شیمیایی کمک کند.
وزیردفاع آلمان افزود: آلمان آمادگی دارد کمک های مالی بیشتری به لبنان در خصوص کمک به پناهجویان سوری ارائه کند.
فوندرلاین با « میشل سلیمان» رییس جمهوری ، « نبیه بری» رییس مجلس، « تمام سلام» نخست وزیر و « سمیر مقبل» وزیر دفاع دیدار وبا آنان درباره روابط وهمکاری های دو کشوردر زمینه های مختلف، و مشارکت نیروهای صلحبان سازمان ملل مستقر در مرزهای جنوبی لبنان(یونیفل) و کمک به ارتش لبنان باهدف حفظ ثبات سیاسی، امنیتی و اقتصادی آن گفت وگو کرد.
وزیر دفاع آلمان و مقامات لبنانی همچنین درباره اوضاع منطقه بِویژه سوریه و راه های کمک به لبنان در استقبال از پناهجویان سوری و همچنین موضوع سازش در خاورمیانه گفت وگو کردند.
وی در ادامه گفت وگو با خبرنگاران از اینکه لبنان توانسته است حدود یک چهارم جمعیت 4 میلیون و 500 هزار نفری خود از پناهجویان سوری استقبال کند، ابراز تعجب کرد و گفت که آلمان خود را به حمایت و کمک به لبنان به عنوان یک رکن اساسی ثبات در منطقه بویژه با توجه به بحران سوریه ملتزم می داند.
فوندرلاین که قبل از لبنان به ترکیه وجیبوتی سفر کرده بود، با بیان اینکه « آلمان بزودی از شماری بیشتر از پناهجویان سوری میزبانی خواهد کرد»، افزود: افزایش همکاری ها بین آلمان و لبنان به کمک های بیشتر به ارتش لبنان و تبادل کارشناسان در زمینه های مختلف منجر می شود.
وزیر دفاع آلمان که هدف اصلی از سفر خود به لبنان را سرکشی از نیروهای آلمانی عضو یونیفل اعلام کرد، گفت که یونیفل نقش مهمی در عملیات حفظ ثبات و صلح در منطقه داشته است.
حدود 230 نظامی نیروی دریایی آلمان و کشتی های جنگی آن از سال 2006 تاکنون در چارچوب یونیفل در لبنان حضور بویژه پایگاه دریایی الناقوره در جنوب لبنان حضور دارند.
فوندرلاین را که درسفر به لبنان 26 خبرنگار و شماری مشاور همراهی می کردند، از پایگاه های نظامی دریایی بیروت و جونبه و کشتی های آلمانی مستقر در این دو پایگاه لبنانی دیدن کرد.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن