تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820003811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار همدان: منافع سرمایه گذاران خارجی در ایران حفظ خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار همدان: منافع سرمایه گذاران خارجی در ایران حفظ خواهد شد همدان- ایرنا- استاندار همدان در جمع یک هیات تجاری از کشور هند گفت: منافع سرمایه گذاران خارجی در ایران حفظ خواهد شد.


به گزارش ایرنا “محمدناصر نیکبخت” شامگاه پنج شنبه در جمع هیات تجاری ایالت کارناتاکای هند که به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به همدان سفر کرده،افزود: همدان از نظر گردشگری از شهرهای مهم ایران است و به لحاظ بازرگانی، تجارت و تولید افق های بلندی برای خود تعریف کرده است.
وی ادامه داد: کشورهای مختلفی چون آلمان، روسیه و سایر کشورهای اروپایی متقاضی سرمایه گذاری در استان همدان هستند و برخی از این کشورها سرمایه گذاری خود را انجام داده اند.
وی گفت:مسولان استان همدان طالب سرمایه گذاری و تعاملات اقتصادی با کشور دوست و برادر هندوستان بویژه ولایت کارناتاکا هستند.
نیکبخت ادامه داد: صنایع تبدیلی کشاورزی،صنایع دستی، صنایع پایین دستی پتروشیمی، فناوری اطلاعات، گردشگری و سایر بخش های اقتصادی این استان از سرمایه گذاران استقبال خواهد کرد.
وی با تاکید بر این که پایه های علمی بسیار مستحکمی بین استان همدان و کارناتاکا برقرار است، گفت: دولت ایران،رویکرد مثبتی به کشور هند دارد، و دو کشور همکاری خوبی داشته و دارند.
استاندار همدان افزود: برای سرمایه گذاران خارجی همه تضمین ها و دلگرمی های قانونی وجود دارد و در قانون تجارت و سرمایه گذاری بر حفظ منافع سرمایه گذار تاکید شده است.
وی اظهار کرد: در استان همدان مناطق ویژه اقتصادی تعریف شده که سرمایه گذاران در صورت فعالیت در آن از 10 سال معافیت مالیاتی برخوردار می شوند.
وی گفت: استان همدان در زمینه تولیدی و اقتصادی به ویژه معدن، آماده همکاری با فعالان اقتصادی هندی است و هر توافقی که با اتاق بازرگانی به عمل آمده، توافق با استاندار محسوب می شود.
نیکبخت اظهارکرد:استان همدان مرکزیت غرب کشور را دارد و با تهران سه ساعت فاصله دارد؛ دارای فرودگاه بین المللی است و راه آهن نیز بزودی به آن می رسد و هر فرد در همدان سرمایه گذاری کرده باشد در تمامی ایران سرمایه گذاری کرده است.
استاندار همدان ادامه داد: اگر از سرمایه گذاری مطمئن باشیم برای دریافت ویزای سرمایه گذاری خارجی، استانداری پیگیری لازم رابه عمل خواهد آورد و به میزان نیاز سرمایه گذاران تمدید خواهد شد.
وی،صنایع تبدیلی کشاورزی را از پر سود ترین سرمایه گذاری ها در استان همدان دانست و افزود: هم اکنون پنج میلیون تن محصولات کشاورزی در استان همدان تولید می شود که سه میلیون تن آن به صنایع تبدیلی نیاز دارد و سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی مانعی ندارد.
7532/640
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن