تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820093242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف پرونده 8.5 میلیاردی تبانی با قاچاقچیان کالا در چهارمحال وبختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کشف پرونده 8.5 میلیاردی تبانی با قاچاقچیان کالا در چهارمحال وبختیاری شهرکرد- ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف پرونده تبانی هشت میلیارد و 500 میلیون ریالی کارمند یکی از ادارات دولتی با قاچاقچیان کالا در این استان خبر داد.


به گزارش ایرنا، سرهنگ ˈنورعلی یاریˈ عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی گزارشی مبنی بر تبانی یکی از کارمندان دستگاه های دولتی با قاچاقچیان کالا، تحقیقات گسترده ای از سوی کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان انجام شد.
وی گفت: با بررسی های انجام شده، از سه پرونده تبانی در خصوص قاچاق کالا به ارزش هشت میلیارد و 500 میلیون ریال پرده برداشته شد.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری جریمه تعیین شده از سوی اداره گمرک استان برای کالاهای مورد نظر را 17 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پس از تکمیل تحقیقات، موضوع به مراجع قضایی ارجاع شد.
547 ** 2023
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن