تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819904564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه کردستان با همفکری و خرد جمعی شتاب بیشتری می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توسعه کردستان با همفکری و خرد جمعی شتاب بیشتری می گیرد سنندج - ایرنا- مشاور استاندار کردستان گفت: همفکری و خرد جمعی روند توسعه در استان کردستان را شتاب بیشتری می بخشد.


به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، عباس احمدی گفت: همفکری و استفاده از توان بالقوه و بالفعل نیروهای استان عامل شتاب روند توسعه در کردستان است.
وی اظهار کرد: مردم کردستان با استقبال باشکوه از برنامه های دکتر روحانی رییس جمهور و رای 72 درصدی کردستانی ها به ایشان، خواستار اراده جمعی برای تغییر هستند.
احمدی گفت: با انتصاب آقای زاهدی به سمت استانداری کردستان، مردم شاهد تغییرات ملموس و انتصاب مدیرانی با تجربه و معتقد به برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید در اداره امور خواهند بود.
مشاور استاندار کردستان با اشاره به اینکه مشاوران می توانند در ابعاد مختلف تصمیم گیری و تصمیم سازی، نقش بارزی ایفا کنند تاکید کرد مشاوران جهت تسریع در پیشرفت و توسعه کردستان، باید متن و بطن جامعه را با مدیران و مسوولان همنوا و همراه نمایند.
احمدی همچنین با اشاره به اعتماد استاندار کردستان به مشاوران بومی، گفت: با توجه به نشست های مختلفی که با تعدادی از اساتید دانشگاه، فرهنگیان، اصناف، انجمن های مردم نهاد و نخبگان و فرهیختگان استان داشته ایم، امیدواریم با ادامه این نشست ها در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی و استفاده از نکته نظرات آحاد مردم، روند توسعه کردستان شتاب بیشتری یابد.
احمدی از همه صاحبان ایده و تفکر توسعه ای برای ارائه نظرات موثر و کارشناسانه، دعوت کرد و همفکری و همراهی مردم را با دولت تدبیر و امید برای آبادانی بیش از پیش کردستان خواستار شد.ک/3
7346/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن