تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820595125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم بسکتبال همیاری زنجان به بدترین شکل مورد بی مهری قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تیم بسکتبال همیاری زنجان به بدترین شکل مورد بی مهری قرار گرفت خبرگزاری پانا: سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان، گفت: این تیم در روزهای پایانی این دوره از رقابت های لیگ برتر ، از سوی مسوولان تیم و ورزش این استان به بدترین شکل ممکن مورد بی مهری قرار گرفت
۱۳۹۳ پنج شنبه ۴ ارديبهشت ساعت 10:52



 به گزارش سرویس خبر پانا، عباس آقاکوچکی ، در گفتگو با خبرنگار پانا، با بیان اینکه این رسم تیم داری نیست افزود: تیم بسکتبال همیاری زنجان در عین شایستگی ها و بازی های خوبی که داشت مستحق چنین برخوردی نبود و انتظار می رود زحمات کشیده شده بی پاسخ نماند. وی اظهار کرد: هرچند حق و حقوق بازیکنان طبق قرارداد منعقده به موقع پرداخت نشد ولی پاسخگو نبودن مسوولان ذیربط در خصوص اینکه مسابقات ادامه پیدا کند یا نه، باعث شد تیم همیاری زنجان با کناره گیری بازیکنان از دور رقابت ها خارج شود.

آقاکوچکی افزود: اگر مسوولان با من به عنوان سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان ، صحبت می کردند مطمئنا راهی را برای ادامه بازی ها انتخاب می کردیم تا به ضرر ورزش زنجان به ویژه این رشته ورزشی استان ، تمام نشود.

وی با بیان اینکه به رغم تلاش هایی که کردم متاسفانه نتوانستم با مسوولان گفت و گویی برای ادامه بازی ها داشته باشم ، تصریح کرد: مسلما اگر بازیکنان یقین حاصل می کردند که حق خوری در کار نیست، بطور قطع و یقین از ادامه بازی ها پا پس نمی کشیدند.

سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان گفت: تیم همیاری زنجان با همه اتفاقات و مشکلات تا مرحله پلی آف پیش رفت ولی ناملایمات باعث شد تا بازیکنان که فقط 30 درصد از کل مبلغ قراردادهای منعقد را دریافت کرده بودند دیگر هیچ انگیزه و تمایلی برای صف آرایی در مقابل تیم دانشگاه آزاد نداشته باشند. 

آقاکوچکی ، افزود: اگر مسوولان ورزش زنجان به وعده های خود در خصوص پرداخت حق و حقوق بازیکنان بر اساس قرارداد منعقده عمل کنند ، فدراسیون نیز سهمیه تیم زنجان را حفظ خواهد کرد تا تیم همیاری زنجان به عنوان هشت تیم برتر در رقابت های لیگ برتر آتی حضور یابد و بهتر است این فرصت با عملی شدن وعده ها از دست نرود.

وی تصریح کرد: زحمات زیادی کشیده شد تا تیم بسکتبال همیاری زنجان به این مرحله از مسابقات لیگ برتر دست یابد و حیف است با این همه هواداری که دارد، از گردونه رقابت های لیگ برتر خارج شود.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن