تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820092006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرحله نخست اردوی تیم ملی بسکتبال باویلچر در زنجان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرحله نخست اردوی تیم ملی بسکتبال باویلچر در زنجان آغاز شد زنجان - ایرنا - مرحله نخست اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان ایران با حضور 18 بازیکن شاخص در شهر زنجان آغاز شد.


به گزارش ایرنا ، این اردو از امروز /سه شنبه/ در سالن ورزشی جانبازان و معلولان، واقع در مجموعه ورزشی ولیعصر (عج) زنجان برپا شده و تا هفتم اردیبهشت ماه جاری نیز ادامه خواهد داشت.
ˈسامان بلاغی ، میلاد خردمند ، وحید عاطفی از فارس ، محمد صحی از تهران ، اسماعیل حسین پور از آذربایجانشرقی ، ابراهیم احمدی ، بهمن سیفی، مهدی قربانی ، محسن بیگدلی از زنجان ، حسن عبدی ، غلامرضا نامی از خراسان رضوی، ایمان بک زاده از لرستان ، محمد محمد نژاد از قم ، مجید طاهری از خوزستان ، دانیال ذاکری و مهدی کاوه از اصفهان ، محمدحسین سیاری و علیرضا فتحی از مرکزیˈ ، بسکتبالیست های حاضر در این مرحله از اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی هستند.
ˈعلیرضا احمدی ، وحید غلام آزاد ، مرتضی ابراهیمی ، مرتضی غریبلو از زنجان ، مرتضی عابدی از مرکزی ، امیدهادی اظهر از تهران و محسن طلوعی از اردبیلˈ به دلیل حضور در رقابتهای لیگ ایتالیا و ترکیه، در این اردو حضور ندارند.
ˈعباس آقاکوچکی ، کمال عشق، حسن لاچینی و سید کاظم حسینیˈ ، به ترتیب به عنوان سرمربی ، مربی ، مربی بدنساز و سرپرست ، در کنار تیم می باشند.
مرحله دوم ، سوم و چهارم اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران به ترتیب نیمه اول و نیمه دوم خرداد ماه و دهه نخست تیر ماه امسال با هدف حضور در مسابقات برون مرزی ˈکره جنوبیˈ انجام خواهد شد.
597/522
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن