تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815419524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانون نحوه اداره شهرداری های کشور اصلاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قانون نحوه اداره شهرداری های کشور اصلاح می شود شهرکرد- ایرنا- معاون شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: این معاونت تهیه پیش نویس قانون نحوه اداره شهرداری ها را در دستور کار برنامه های خود در سالجاری قرار داده است.


به گزارش ایرنا، ˈعلی نوذرپورˈ شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی با شهرداران چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس ماده 173 قانون پنج ساله توسعه پنجم کشور، دولت مجاز است در زمان اجرای برنامه، اقدام به تهیه برنامه جامع مدیریت شهری کند.
وی دستیابی به ساختار مناسب و مدیریت هماهنگ و یکپارچه شهری در حریم شهرها با رویکرد تحقق توسعه پایدار شهری و تمرکز مدیریت از طریق واگذاری وظایف دستگاه های دولتی به بخش خصوصی و تعاونی و شهرداری ها را از اهداف تصویب این قانون بیان کرد.
نوذرپور اضافه کرد: بازنگری و به روز رسانی قوانین و مقررات شهرداری ها و ارتقاء جایگاه شهرداری ها در این ماده قانونی ذکر شده و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز اصلاح قانون شهرداری ها را در دستور کار امسال خود قرار داده است.
معاون شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اظهار امیدواری کرد این قانون تا پایان سالجاری تهیه و برای بررسی و تصویب به هیات دولت ارسال شود.
این مقام مسوول همچنین از نهایی شدن سند ملی احیاء، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده کشور در کمیسیون های تخصصی دولت خبر داد و افزود: بر اساس قانون احیاء و نوسازی بافت های فرسوده کشور مصوب سال 87، دولت مکلف است نسبت به اجرایی شدن مفاد آن اقدام کند.
وی افزود:امیدواریم این سند امسال از سوی دولت ابلاغ شود.
به گزارش ایرنا، شهرداران شهرهای چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست به بیان مشکلات حوزه تحت مسوولیت خود پرداختند.
کمبود اعتبارات عمرانی برای اجرای طرحهای شهری، نبود نیروی متخصص و آموزش دیده در امور شهری، وجود مشکلات استخدامی برای جذب نیروی جدید و وجود برخی موانع قانونی برای احقاق حقوق شهرداری ها در محاکم قضایی از مشکلات بیان شده از سوی شهرداران استان در این نشست بود.
547/543
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن