تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821013780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخاب استاد ایرانی به عنوان کارشناس پیشرو مسائل خاورمیانه/ تأثیر مصاحبه با


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


بین الملل > ایران در جهان از سوی دانشگاه لندن صورت گرفت؛
انتخاب استاد ایرانی به عنوان کارشناس پیشرو مسائل خاورمیانه/ تأثیر مصاحبه با خبرگزاری مهر
آرشین ادیب مقدم استاد دانشگاه لندن از سوی نشریه مفتاح به عنوان متفکر و مفسر یشگام مسائل خاورمیانه و جهان اسلام معرفی شد که در این ارزیابی مصاحبه های صورت گرفته ایشان با خبرگزاری مهر تأثیرگذار بوده است.



به گزارش خبرگزاری مهر، سایت مدرسه مطالعات شرقی و آفریقایی دانشگاه لندن(SOAS) با درج خبری اعلام کرد دکتر آرشین ادیب مقدم استاد این دانشگاه از سوی نشریه مفتاح به عنوان بهترین متفکر و مفسر مسائل خاورمیانه و جهان اسلام معرفی شد. در این گزارش یکی از دلایل معرفی ادیب مقدم به عنوان بهترین مفسر و متفکر مسائل منطقه مصاحبه ها و گفتگوهای وی با خبرگزاری مهر اعلام شده است. در این گزارش با اشاره به فعالیت های مختلف این استاد روابط بین الملل آمده است: فقط در هفته گذشته تفاسیر و یادداشت های دکتر ادیب مقدم در بخش های عربی و انگلیسی شبکه الجزیره و بخش فارسی خبرگزاری مهر منتشر شده اند. آرشین ادیب مقدم استاد مدرسه مطالعات شرقی و آفریقایی دانشگاه لندن است. او همچنین استاد مرکز مطالعات ایرانی دانشگاه لندن و عضو مرکز مطالعات فلسطین این دانشگاه به شمار می‌رود. کتابهای "سیاست بین المللی در خلیج فارس"، "ایران در سیاست جهانی" و "فراتاریخ برخورد تمدنها" از جمله آثار او به شمار می‌روند.


۱۳۹۳/۲/۳ - ۱۷:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن