تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815480809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح رديابي تخم‌مرغ اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۱۵ب.ظ)
مديرکل دامپزشکي استان قم: طرح رديابي تخم‌مرغ اجرا شد مديرکل دامپزشکي استان قم از اجراي طرح رديابي تخم‌مرغ براي نخستين بار در استان قم خبر داد و گفت: اين طرح با آغاز هفته سلامت در قم عملياتي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي رفيعي از اجراي طرح رديابي تخم‌مرغ براي نخستين بار در استان قم خبر داد و اظهار کرد: اين طرح همزمان با آغاز هفته سلامت در قم اجرايي شد.
وي با اشاره به اجراي اين طرح توسط دامپزشکي استان قم گفت: مرحله مقدماتي اين طرح مردادماه سال 92 در استان قم به مدت يک هفته انجام شد، بعد از آن دامپزشکي اين طرح را کامل کرده، نواقص آن را برطرف و در اسفندماه 92 مورد آزمايش قرار داد تا براي سال 93 اين طرح عملياتي شود.
مديرکل دامپزشکي استان قم ادامه داد: قبلاً تاريخ توليد و انقضا بر روي تخم‌مرغ‌ها درج مي‌شد اما در طرح رديابي تخم‌مرغ علاوه بر اين موارد نام مرغدار و برچسب 11 رقمي کارخانه توليدکننده تخم‌مرغ درج خواهد شد.
وي افزود: همشهريان قمي با ارسال پيامک کد 11 رقمي به شماره 30008903 مي‌توانند از مشخصات تخم‌مرغ خريداري شده مطلع شوند و در صورت تخلف به سازمان دامپزشکي و مراجع مسئول اطلاع دهند.
رفيعي خاطرنشان کرد: با استفاده از اين طرح جلوي تخلفات قرنطينه‌اي و واحدهاي غيرمجازي که به توليد تخم‌مرغ مشغول هستند، گرفته خواهد شد.
وي گفت: توزيع تخم‌مرغ کثيف و شکسته در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها ممنوع است و همشهريان در صورت مشاهده چنين مواردي مي‌توانند با شماره‌گيري 1512 تخلفات را به سازمان دامپزشکي اطلاع دهند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن