تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819250352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از 2 ميليون و 400 هزار نفر از دريافت يارانه نقدي انصراف داده اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۴ب.ظ)
بيش از 2 ميليون و 400 هزار نفر از دريافت يارانه نقدي انصراف داده اند سخنگوي هيأت دولت اعلام کرد: بيش از 2 ميليون و 400 هزار نفر از دريافت يارانه ي نقدي انصراف داده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محمد باقر نوبخت، سخنگوي هيأت دولت، در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: امروز براي اجراي مرحله ي دوم هدفمندي يارانه ها ثبت نام از اقشار مردم به پايان رسيده است و تمامي اسامي خانوارهاي متقاضي ثبت شد.
وي ادامه داد: خانوارها اختيار داشتند که دو گزينه را انتخاب کنند، يکي مانند رويه ي گذشته دريافت سهم هر فرد به مبلغ 45 هزار و 500 تومان يا اينکه دولت را همراهي مي کردند و انصراف مي دادند تا اين يارانه به نفع بهداشت، حمل و نقل و توليد صرفه جويي شود.
نوبخت تصريح کرد: بيش از دو ميليون 400 هزار خانوار در ثبت نام ها اعلام انصراف کرده اند که معدل اين مبلغ بيش از هزار و 200 ميليارد تومان منابع را در اختيار دولت قرار داد.
وي گفت: در روزهاي نخست بيش از 10 درصد خود حذفي کرده بودند که دولت فکر مي کرد تا پايان مرحله ي دوره ي ثبت نام بيش از هشت ميليون نفر انصراف مي دهند.
سخنگوي دولت گفت: با احتساب اين مبلغ اضافه شده دولت نه هزار و 300 ميليارد تومان کمتر از بودجه سال گذشته در سال جاري توانايي استفاده از اين مبالغ را دارد.
وي در خصوص افزايش نرخ حامل هاي انرژي نيز گفت: دولت در خصوص اصلاح حامل هاي انرژي به اين نتيجه رسيده است که براي سال 93 سقف قيمت ها را افزايش ندهد.
نوبخت گفت: همان طور که دولت مصمم به کاهش تورم بود و عدد تورم را به 32 درصد رساند براي سال جاري نيز همين رويه را ادامه مي دهد تا نرخ تورم باز هم کاهش پيدا کند.
سخنگوي دولت با اشاره به صرف منابع موجود گفت: مبلغ پنج هزار و 400 ميليارد تومان از اين منابع صرف توليد و اشتغال، چهار هزار و 800 ميليارد تومان صرف بيمه و درمان، دو هزار و 400 ميليارد تومان به امنيت غذايي تخصيص داده خواهد شد که به صورت کالايي و به اقشار خاص که در دولت تعريف شده است، پرداخت خواهد شد.
وي عنوان کرد: به افرادي که در ثبت نام يارانه هاي نقدي نام نويسي کرده اند، همانند فروردين ماه مبلغ يارانه به آنها پرداخت خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن