تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820498675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ 2 نفر براثر وقوع سیلاب


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مرگ 2 نفر براثر وقوع سیلاب
براثر بارش باران و وقوع سیل و آبگرفتگی در سه استان آذربایجان غربی،شرقی و کرمان 4 شهر تبریز،میانه خواجه و سوغان دچار آبگرفتگی شده و خسارت هایی نیز به روستای بهلول کندی پلدشت وارد آمد.
مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی از مرگ مرد 45 ساله و کودک 10 ساله بر اثر وقوع سیل در یکی از روستاهای آذربایجان شرقی خبر داد.
حسین درخشان اظهار داشت: براثر بارش باران و وقوع سیل و آبگرفتگی در سه استان آذربایجان غربی،شرقی و کرمان 4 شهر تبریز،میانه خواجه و سوغان دچار آبگرفتگی شده و خسارت هایی نیز به روستای بهلول کندی پلدشت وارد آمد. وی ادامه داد: 104 امدادگر در قالب 24 تیم در لحظات اولیه اقدام به امداد رسانی کردند و با تلاش نیروهای امدادی عملیات ها در استان های آذربایجان شرقی و غربی به پایان رسیده و تلاش نیروهای امدادی در استان کرمان ادامه دارد. سخنگوی سازمان امدادو نجات هلال احمر از مرگ یک مرد 45 ساله و کودک 10 ساله خبر داد و افزود: این افراد ساکن روستای زرنق آذربایجان شرقی بودند. درخشان با اعلام اینکه در این عملیات به 400 نفر امدادرسانی شده و 40 نفر نیز اسکان اضطراری یافتند، تاکید کرد:شب گذشته عملیات لایروبی از 91 خانه نیز انجام شد.





تاریخ انتشار: 03 ارديبهشت 1393 - 11:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن