تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814734779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین پهباد منحصر بفرد به شکل بادبادک + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



اولین پهباد منحصر بفرد به شکل بادبادک + تصاویر
دانشمندان یک هواپیمای بدون سرنشین منحصر بفرد تولید کرده‌اند که ارزانترین نوع در جهان است و حتی توسط افراد عادی قابل استفاده می‌باشد.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس گیشه جام نیوز، دانشمندان اولین هواپیمای بدون سرنشین ارزان قیمت در دنیا را طراحی کرده‌اند.     گفتنی است، این هواپیمای کوچک که به شکل بادبادک است دارای وزنی معادل با 2 کیلوگرم و طولی معادل با 1/5 متر است و به وسیله "پرینتر 3 بعدی" ساخته شده است.  

  بررسی‌ها نشان می‌دهند، کارشناسان در طراحی این هواپیما تنها از پلاستیک استفاده کرده‌اند که  با استفاده از روش ذوب لایه‌ای و با کمک پرینتر 3 بعدی ساخته شده است.     این هواپیما از 9 قطعه اصلی ساخته شده که به یکدیگر متصل شده‌اند.  

  تا به حال هواپیماهای فاقد سرنشین زیادی در دنیا ساخته شده که به دلیل پیچیدگی در طراحی و هزینه بالای قابل استفاده توسط افراد عادی نبوده است.   این هواپیما از دسته هواپیماهای بدون موتور است و با استفاده از نور نیز قطعات مختلف آن برش و به هم جوش خورده‌اند.  

  این هواپیمای فاقد سرنشین می‌تواند برای جابه‌جایی بار و محموله و یا خدمات مخابراتی مورد استفاده قرار گیرد.   باشگاه خبرنگاران/




۰۳/۰۲/۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن